Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Ik ben maar beperkt voorstander van rodeo. Calf roping hoeft van mij niet, maar cutting en working cowhorse vind ik heel gaaf om te zien, team penning ook. Bronc riding en Bull riding...tja, wie zijn leven daaraan waagt is niet goed snik. De Bronco's en de Bulls worden goed verzorgd, en hebben echt zo'n slecht leven nog niet.
celintjuh schreef:Als ik zo iemand voor mijn "auto" zou krijgen,, iemand die hieraan meedeed zou ik echt NIET remmen!! Dat doen ze zelf ook niet voor dieren..
danamuts schreef:volgens mij bedoel jij western??? of lijkt dat maar zo haha.
_Natasja_ schreef:Het is idd niet het leukste filmpje om te zien maar om er nu gelijk een wereld ramp van te maken...
Ik heb ook wel eens met paarden en veulens in handen gestaan die zich om lieten vallen, tegen je aan steigeren ed...
Dat heeft niets met rodeo te maken.
En tja als je er niet tegen kan. kijk er dan niet naar!
begin een petitie oid maar pleur niet de zoveelste penny reactie op bokt neer...
Cassidy schreef:celintjuh schreef:Als ik zo iemand voor mijn "auto" zou krijgen,, iemand die hieraan meedeed zou ik echt NIET remmen!! Dat doen ze zelf ook niet voor dieren..
Beetje Penny reactie, vind je niet?
Ik rem ook niet altijd voor dieren. Als ik de keuze heb tussen zelf in de kreukels te liggen of het dier dood, dan kies ik voor dat dier. Maakt me dat nu tot een dierenbeul?
_Natasja_ schreef:Het is idd niet het leukste filmpje om te zien maar om er nu gelijk een wereld ramp van te maken...
Citaat:En tja als je er niet tegen kan. kijk er dan niet naar!
begin een petitie oid maar pleur niet de zoveelste penny reactie op bokt neer...