Drunens Ruiterhuis

Moderators: Muurp, zonnebloem18

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Boogiegirl

Drunens Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 11:21

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:11

Maar voor degene die er van plan zijn om ernaartoe te gaan: er is echt slechte klantenservice. Toen ik samen met Bianca ging, werden we alleen maar afgesnauwd en ze wilde ons zo snel mogelijk de deur uit hebben. Ook al was het druk...ze moeten aardig blijven *LOL* Sorry, da moest er even uit... Party!!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:15

Tinne schreef:
Maar voor degene die er van plan zijn om ernaartoe te gaan: er is echt slechte klantenservice. Toen ik samen met Bianca ging, werden we alleen maar afgesnauwd en ze wilde ons zo snel mogelijk de deur uit hebben. Ook al was het druk...ze moeten aardig blijven *LOL* Sorry, da moest er even uit... Party!!

Dan heb jij een andere ervaring als ik.
Ik ga hier bijna altijd naar toe als ik iets moet hebben. En ik vind de klantenservice niet slecht hoor.
Ik had de laatste keer een vraag over een voedingssupllement. Ze konden mij niet echt een antwoord geven, maar boden aan de vertegenwoordiger te bellen. Die heb ik toen aan de telefoon gekregen en die heeft me vanalles verteld. Dat vind ik toch ook wel klantenservice.

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 14:24

Mickey"]
[quote="Tinne schreef:

Dan heb jij een andere ervaring als ik.
Ik ga hier bijna altijd naar toe als ik iets moet hebben. En ik vind de klantenservice niet slecht hoor.
Ik had de laatste keer een vraag over een voedingssupllement. Ze konden mij niet echt een antwoord geven, maar boden aan de vertegenwoordiger te bellen. Die heb ik toen aan de telefoon gekregen en die heeft me vanalles verteld. Dat vind ik toch ook wel klantenservice.
[/quote]

Dan zullen wij wel op het verkeerde moment zijn gegaan Knipoog. Maar toen waren ze echt alles behalve aardig...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 15:43

Ik kom bijna elke week bij het Drunens. De service is daar echt super hoor en ze nodigen ons altijd uit voor een kopje koffie. Ook vragen ze altijd of ze je kunnen helpen en geven goede adviezen. En er is natuurlijk een ruim assortiment Haha!

Maarten80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:26

In antwoord op Tinne,

In die tijd hadden ze twee slechte verkoopsters. Deze zijn nu weg (gestuurd??). In ieder geval hebben ze nu goed personeel.

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:13

ziet er mooi uit

ORAAKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:06

ik ga er ook altijd naar toe hele aardige mensen daar hoor vind ik

''Raakhie bedankt voor alles!'' mis je...
SORAYA THE BEST!!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 00:12

Zeer oud topic. Dus een slotje.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten