Nieuwe website; aanbieden/vragen paarden(spul)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Nieuwe website; aanbieden/vragen paarden(spul)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 21:17

Een handige site voor iedereen die van plan is zijn of haar eerste paard te kopen, maar zeker ook interessant voor doorgewinterde paardeneigenaren. Op deze site is vragen en aanbieden van paarden(spul) erg makkelijk. En in contact komen met andere liefhebbers is al helemaal simpel! Lid worden is makkelijk en gratis, zonder dat je al je gegevens hoeft te verstrekken. De site is geopend op donderdag 23 mei en dus nog erg “vers”. Weinig advertenties nog, dus wees de eerste! Ga naar http://dieren.clubs.nl/bubbles en kijk rustig rond!


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 21:26

Tsja, ten eerste is het een betaalde club, daar word ik al geen lid van.
En vrder moet je een mailtje sturen om je aan te melden. Wat is daar de reden van? Normaal kun je je op de gewone manier aanmelden.
Niks voor mij dus, misschien als die dingen veranderd worden, maar anders niet

Goedgekeurd onderschrift :)

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Niet betaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 13:28

Nope. Je hoeft helemaal niks te betalen op mijn club. Bij andere services van de server, clubs.nl dus, moet je inderdaad betalen. Maar mijn cluppie is harstikke gratis. Schijnheilig

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 14:59

Toegang Club

Voor éénmalig EUR 1,15 heb je een hele week toegang. En niet alleen bij deze club, maar bij alle clubs.

Op de volgende pagina zie je een 0900-nummer en een code. Bel dit nummer met een vrije telefoonlijn (of je mobiel) en toets de code in. Je rekent het gesprek af via je telefoonrekening.

Je hoeft dus niets te downloaden en we hebben verder ook geen gegevens van je nodig.

Je moet dus wel betalen

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Ok,nog een keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 11:09

Dit heb ik even gekopieerd van http://www.clubs.nl => informatie => prijzen

Clubs is grotendeels gratis. Echter, op sommige plekken heb je als lid meer mogelijkheden als je zogenaamde "Tijdmeter" gevuld is. En als operator kun je extra functionaliteiten voor je club kopen.

Tijdmeter
Alleen als je Tijdmeter gevuld is, heb je toegang tot clubs in zogenaamde Extra rubrieken. Deze rubrieken worden aangeduid met !! achter de rubrieknaam. Je vult voor EUR 1,15 je tijdmeter met een week. Bij clubs in de Extra rubrieken kun je altijd wel de beginpagina zien, maar je kunt niet doorklikken.

Extra rubrieken !!
Een nieuw opgerichte club krijgt standaard 5 MB schijfruimte. Een club in een Extra rubriek krijgt standaard 15 MB schijfruimte, dus 10 MB meer. Bovendien kunnen deze clubs html mailings versturen.



Meiden, ik heb geen extra-club! En om ongerustheid te voorkomen heb ik mezelf aangemeld onder de naam van mijn broertje en het was echt gratis. Goed lezen! Ik heb al leden, en die betalen ook nada.

Groetjes, Daphne Party!!

western

Berichten: 165
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 13:01



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 37 bezoekers