Ik zit met vraag 17 van harry potter avontuur deel 2 Ik had een vraag geplaatst in het andere topic, maar dat is schijnbaar alleen voor deel 1 Het topic dat er was voor HPA 2 is gesloten en daar staan helaas geen hints voor vraag 17... Dus..... Iemand die mij kan helpen?
ja, ik loop van bij 21, met dat scheldwoordgedoe. volgens mij weet ik wat ik doen moet, ik weet dat het een scheldwoord moet zijn, maar verder kom ik niet echt, of echt niet eigenlijk
met 4 heb ik ook wat moeite gehad. kijk goed naar de tekening, welke letters kun je hier allemaal uithalen? ga eens wat met die letters husselen ik kan er er 5 letters uithalen, daarmee zou het opzich moeten lukken. de ster opzich is ook wel een aanwijzing
4 is zo simpel dat het moeilijk is. Vond ik dan.Ik heb er ook lang aan gezeten. Je doet het 's nachts. Bij mij gaat het vaak over mooie zwarte hengsten enzo.
Wie kan mij helpen met vraag 18? Ik zit hartstikke vast.
tip voor 6: iedereen heeft er 2 of soms meer. "harry"is zijn ....
tip voor 10: Denk aan monopolie. hoed en stok zijn van een .... de tekeningen daarna moet je even van een afstand bekijken. deux zal je ongetwijfeld weten. De volgende van een afstand bekijken en anderling is een bijvoegsel.