Database Paardenmishandelingen

Moderators: Muurp, zonnebloem18

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

organisator

Database Paardenmishandelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 12:08

Onder de volgende link vind je de database paardenmishandelingen.

http://mike.messageboard.nl/6180/index.php

De vraag is of iedereen die ergens wat leest of hoort dit hier op dit forum zou willen plaatsen. Ook oude berichtgevingen doen er toe. De gevallen van raadselachtige verwondingen en vergiftigingen. Maar ook reacties van sommige users die reageren op een topic met "oh zoiets is bij mij in de buurt ook gebeurd". Deze kunnen van belang zijn en misschien nooit ergens in een krant hebben gestaan.

Alle gegevens willen we graag hebben, hoe klein het soms ook lijkt. Dit voor een compleet overzicht van alle mishandelingen.

Wij zijn er ontzettend mee geholpen. En wie weet komt er ooit iemand die verbanden ziet en tot een oplossing komt van deze gruwelijke mishandelingen.

Bij voorbaat hartelijk dank!

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 09:04

Op een ander forum waar ik dit verzoek plaatste, kwam de volgende vraag.
Kan men ook anoniem plaatsen?
ivm de gevoeligheid van sommige zaken.

Hieronder mijn antwoord

Citaat:
Je kan anoniem zijn door je username
Maar lezen kan je altijd.
als je anoniem iets wilt aanmelden en je wilt het niet zelf doen dan kan je mij ook een pb sturen.
dat gebeurt heel vaak. En ook heel begrijpelijk natuurlijk. er zijn gevallen die heel moeilijk liggen. Er zijn pb naar mij gestuurd met het verzoek deze niet te plaatsen of hun eigen namen weg te halen en dat doe ik dan ook.

Let wel we zijn er niet om deze gevallen dan even op te lossen of er iets mee te doen. Maar we hopen door alles te verzamelen we een beeld krijgen wat er eigenlijk allemaal gebeurt. Wij weten nm door inderdaad anonieme aanmeldingen dat er veel meer speelt.

Door al onze gegevens te verzamelen is alles dadelijk op één plek. En kunnen we wel ons sterker maken ,t.o. de teams die dit soort zaken behandelen , meer actie en aandacht te vragen. Momenteel weten de politiebureau's van elkaar nog niet eens wat ze doen en waar alle mishandelingen plaatsvinden. Lachwekkend gewoon, voor een zaak als deze.

En wie weet door het verzamelen van al deze gegevens komt het ooit tot een oplossing. Wij proberen ook een lijn te zien in wat allemaal gebeurt. En die zijn er geloof me. Alleen al door het forum te lezen en zaken op een rijtje te zetten zie je ze al. Dus voor ons is het snuffelen en zoeken naar diengen die overeen komen. Ze kunnen mij nm niet wijsmaken dat niemand iets ziet hoort of weet. Daar is het te omvangrijk voor.

Ik weet dat er mensen zijn die bewust de mond houden en bang zijn. Maar hopelijk komt er iemand met genoeg info, die zelf buiten schot kan blijven, maar wel tot een oplossing komt van deze gruwelijke mishandelingen.

En daar is het wachten dus op.

Dus ook anoniem kan. Via pb naar mij, of verder geen info bij je username is ook een mogelijkheid. Let wel ik als admin kan ik wel je mailadres zien.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie