Vliegtuig in Pentagon? of iets anders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:59

iewa... eng filmpje, zou dat echt?

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:25

Heeel bizar! Ik heb niet alles kunnen lezen, het ging net wat te snel...
Ik heb ook maar het geluid af gezet, een raar gevoel krijg ik er van in mijn maag. Dan komen er weer beelden naar voren van die 11/9 van de Twin towers en springende mensen, het instorten, en komt er weer een fikse brok in de keel...

Ik snap niet veel van het filmpje, nog meer vraagtekens zet het bij het gebeuren...

Tancreda4

Berichten: 24033
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:26

Rainie schreef:
Wat ik het vreemds vind is dat de FBI alle video's heeft opgeeist en niet vrijgegeven... Willen ze soms dat mensen geloven dat het een vliegtuig was, omdat ze zo achter Bush staan in 'zijn gevecht tegen het kwaad'? Lips are sealed


Is idd heeeeeeeeeel vreemd!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:38

wat is een missile?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:39

Even een klein beetje of topic:Mijn schoonvader kwam van de week met een theorie over de Bijlmerramp.Hij dacht dat het wel eens een oefening van terroristen geweest kon zijn.Dat vliegtuig was van El Al en had verarmd uranium aan boord om zoals ze zeiden het vliegtuig zwaarder te maken (verarmd uranium schijnt volgens mijn schoonvader te branden als de hel),wat ook verklaarde dat het zo'n grote vuurzee werd.Voordat het toestel neerstortte had het al een aantal rondjes gevlogen,dus had ook naar het Ijsselmeer of de Noordzee kunnen vliegen,maar boorde zich in een flatgebouw.Ik had het nog nooit zo bekeken,maar vond het wel een intressante theorie!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:40

Is er toen ooit sprake geweest van terrorisme? (Zo van: "Het zou wel eens om een terroristische actie kunnen gaan")

En zijn er passagiers omgekomen?

Ik herinner me zo weinig van die ramp... Alleen dat er mannen in witte pakken rond zouden lopen, en niemand wist wie het waren...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:44

ik heb ook vaak van de mannen in witte pakken gehoord
tot nu toe scheen het geen terroristische aanslag te zijn geweest,
de meeste passagiers en veel bewoners van de bijlmerflats zijn toen omgekomen......

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:44

Het was een vrachtvliegtuig,er zat geloof ik een passagier aan boord en voor derest bemanning.Ik denk dat er toen niet aan een teroristische aanslag gedacht is,maar ze waren allemaal wel erg geheimzinnig over wat er in het vliegtuig had gezeten.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:45

Mm het is indd heel vreemd! Maar goed, de FBI houd zoveel dingen achter, over bijv vermoedelijke ufo's gaan ook zoveel verhalen de ronde, dat de amerikaanse regering aan t testen is met een bepaald soort vliegtuigen en dat soort dingen, de FBI Weet alles, veel meer dan wij denken, ik zeg niet dat er leven op andere planeten is, maar als dta wel zo was, zou de FBI dat weten in het geheim en bijv de wereld bevloking niet..

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:47

Ik heb wat rondgelezen over de bijlmerramp zojuist, en sinds ik de logfiles vande boeing en de verkeersleiding heb gelezen geloof ik niet meer dat het echt om een terroristische oefening gaat...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:48

FlairS schreef:
Het was een vrachtvliegtuig,er zat geloof ik een passagier aan boord en voor derest bemanning.Ik denk dat er toen niet aan een teroristische aanslag gedacht is,maar ze waren allemaal wel erg geheimzinnig over wat er in het vliegtuig had gezeten.


er zijn ook nog erg veel mensen die lichamelijke klachten er aan over hebben gehouden, duizenden. de regering schuift dit op post traumatische aandoeningen, maar veel denken dat het door het veramde uranium komt...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:48

maar wat is nou een missile?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 16:55

FlairS schreef:
Het was een vrachtvliegtuig,er zat geloof ik een passagier aan boord en voor derest bemanning.Ik denk dat er toen niet aan een teroristische aanslag gedacht is,maar ze waren allemaal wel erg geheimzinnig over wat er in het vliegtuig had gezeten.

Omdat het een vliegtuig was van El Al.

Een missile is een raket.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:43

ik vind dit een vreemd filmpje, maar het zet wel aan het denken, want de foto's liegen er naar mijn mening niet om. nergens maar dan ook nergens een stukje van zo'n gigantisch vliegtuig. raar

en dat verarmde uranium is echt ontzettend gemeen spul, tot jaren nadien zorgt het voor slachtoffers, was laatst nog een docu over.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 18:31

Yessy schreef:
Weetje, opzich als dat vliegtuig echt op weg was naar een kerncentrale, zou ik het nog niet eens zo onredelijk hebben gevonden als ze het eerder hadden neergehaald. Maarja het is natuurlijk mooier om te zeggen dat de mensen in het vliegtuig er zelf voor gezorgd hebben...

Ze hadden toch nog telefoon gesprekken van diverse mensen die aan boord van dat toestel zaten? Waarin ze eiden dat ze gingen ingrijpen?

En bij de herdenking van 11-9 in NY, worden ook die slachtoffers herdacht van het pentagon en bovenstaande.

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 19:58

Dat van dat vliegtuig in Pennsylvania geloof ik wel. Daar zijn idd telefoongesprekken van.

Maar ik vind het jammer dat de FBI die video's niet laat zien. Toch vreemd aangezien er zo'n heel onderzoek is geweest naar 9/11, waarbij men zei dat de CIA ed. gefaald hadden.

Maar er zijn ook mensen die geloven dat er nooit een maanlanding is geweest. Of iig die van Armstrong niet. En er is nog het Roswell-gebeuren, vaag land hoor.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 03:01

Interressant topic. Via Google vond ik deze site die beweert dat het een urban legend is ...

Ik denk niet dat er ooit 100% duidelijkheid zal zijn over wat er precies gebeurd is, net zoals met de Bijlmer ramp. Van het vliegtuig in Pennsylvania zijn inderdaad gesprekken naar buiten gebracht dus daar twijfel ik niet aan.

Iemand vroeg nog naar de gewonden in DC; de meeste zijn behandeld in het ziekenhuis waar ik nu stage loop.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 06:58

Hmmm vaag..ik snap het eigenlijk niet zo

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 15:55

Nou Guinevere als snopes zegt dat het een urban legend is, geloof ik het wel. Ik heb die site al vaak bezocht en hij is erg leuk. Een aanrader. Haha!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:27

Rainie schreef:
Kreeg er zo'n naar gevoel van, het beeld staat nogsteeds op mijn netvlies gebracht.


Idd bij mij ook, en ik heb zo'n gevoel dat het er nooit af gaat komen ook

Vreemd en eng vind ik de meest bij passende woorden voor dit Scheve mond

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:35

Er is nu een documentaire over over National Geographic Channel

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:42

Ik ben het ook aan het kijken ja.

Dat gat in de muur is dus niet gemaakt door het vliegtuig, maar juist doordat de druk van de explosie een uitweg zocht... Vandaar dat het rond is, of heb ik het nu mis?

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:45

Toevoegen aan het rijtje toevalligheden:

De bouw van het Pentagon is begonnen op 11 september 1941. Exact 60 jaar voor de aanslag...

@Rainie:
Klopt, de zogeheten schokgolf heeft dit gat gecreeerd. Hoe het precies ging, kan niet niet hetzelfde navertellen, maar het klonk geloofwaardig Tong uitsteken

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:52

En omdat het dus bomvrije ramen waren, waren ze nog intact. Dat was toch ook iets wat voorkwam in dat filmpje? Een foto van ramen die nog heel zijn vlakbij de explosie?

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:33

Die zouden er dus of volledig uit moeten zijn geschoten of intact zijn gebleven, en dat laatste gebeurde...