Tyrza.com update

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:25

Doordat Afbeelding een .gif is, vind ik de letters erg onduidelijk. Trouwens bij alle drie de knoppen onderin.

De letters tyrza.com bovenin zou ik toch vervangen door een wat speelser, wat grotere tekst zoals je op de vorige site had.

Verder ziet het er netjes uit en ook ik wacht totdat het fotoboek operationeel is.

OK dan!

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 22:16

Vanwege omstandigheden heb ik even niet kunnen reageren.

Maar naar aanleiding van jullie reacties heb ik besloten 1 kleur te gaan gebruiken voor de balken her en der over het scherm. Ik zal kijken of ik een fictieve scrollbalk kan plaatsen op pagina's die geen scrollbalken hebben zodat de pagina niet steeds naar links of rechts verplaatst.

Een menu zoals Sjimmy beschrijft begin ik niet aan. Deze zijn nooit afgesteld op verschillende browsers. Het menu van Sjimmy werkt niet bij de browser Mozilla (20% van de internetgebruikers gebruikt Mozilla). Als je deze site opent in een Mozillabrowser kun je helemaal nergens meer op klikken... Knipoog

De buttons die Kitty beschrijft zullen wel veranderen. Dit heeft me nooit echt lekker gezeten, maar wist nog geen oplossing. Dat dit .gifjes zijn is omdat de 3e een animated gif is. Als ik de overige buttons dan .jpg zou maken zou het verschil te duidelijk zijn. Ook wilde ik een transparante achtergrond bij de ronde hoeken. Dit is als jpg onmogelijk.

Voor de diverse soorten trainingen zal ik fototjes toevoegen om op te klikken Lachen

Ik zal dit ergens volgende week een keer doen. In ieder geval bedankt voor de reacties, ik kan er wel wat mee Lachen

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:47

Menno schreef:
Even een andere vraag. Dit is iets wat ik in de vorige statistieken al zag.

Bezoekers die op Training klikken, klikken zelden door naar bv. privé lessen.

Waarom niet? Valt deze link niet op? Moet ik deze link in de tekst verwerken of moet ik fototjes plaatsen met een link erbij?


Welke link naar privé lessen??

Heb net op de site gekeken en had hem niet gezien dus hij valt idd onvoldoende op denk ik.

Vond de vorige vorm rustiger lezen lijkt nu een beetje schreeuwerig imo.