Paarden Advertenties --> Weer wat verbeterd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concours
Berichten: 96
Geregistreerd: 16-04-04

Paarden Advertenties --> Weer wat verbeterd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 15:39

Zoals sommigen zullen weten vertel via Bokt de ontwikkelingen van Paardenadverentie.nl

In een vorig topic kreeg ik regelmatig te horen dat er iets aan de plaatjes gedaan moest worden. Wel, dat is nu gebeurd.
De plaatjes worden kleiner gemaakt wanneer deze te groot zijn. De site wordt nu niet langer uit zijn voegen gerukt.
Als je op de knop 'foto' klikt in de overzichten dan krijg je de foto nog op oorspronkelijk formaat te zien.

Daar jullie opmerkingen en suggesties wordt de site steeds beter. Dus laat al de goede ideeen horen!

paardenadvertentie.nl

Cheers!

Tom

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:46

Netjes, al zou ik persoonlijk de optie foto bij het advertentie-menu voor een bezoeker niet emer aanklikbaar maken. Ik deed dat, en ploemp.. hele scherm tóch uitgerekt. Wanneer je de advertentie opent is dat niet. Maar ik zie de noodzaak van het aanklikbare foto niet in Knipoog

Concours
Berichten: 96
Geregistreerd: 16-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 23:00

Bedankt voor de reactie!

Mbt de foto. Eerst was het knopje 'foto' in de overzichten inderdaad geen link maar enkel een indicatie of er wel of geen foto aanwezig is.

Echter (ook via dit forum) kreeg ik te horen dat mensen juist wel op dat knopje wilden klikken.

In ieder geval één voordeel: Als je makkelijk en snel alleen de foto wilt printen....

Ik kan misschien boven de foto een linkje "ga naar advertentie" Dus als de foto je bevalt dan kan je snel de rest ook bekijken.

Tom Lachen

ps. de bandbreedt is opnieuw (voor de derde keer pfff....) aangepast. Ik had een beetje misgerekend en de laatste dag van de maand was net even teveel.... Knipoog