Na wat gepruts met Geocities...

Moderators: Muurp, zonnebloem18

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dorée

Na wat gepruts met Geocities...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 13:32

En wat hulp van Yessy en Sypheron

... is dit het resultaat:

http://www.geocities.com/jcbliksem

Ik ben bezig een site voor mijn jaarclub te maken. Hij is absoluut nog lang niet af en er moet nog veel veranderd een aangepast worden, maar er is een begin Lachen
Ik doe dit overigens voor het eerst, dacht altijd dat ik dit nooit zou kunnen, maar ben best trots op het resultaat Haha!

Als je tips op opmerkingen hebt, speak! Er kan natuurlijk altijd wat verbeterd worden!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:22

Wow hij is mooi geworden hoor Haha! Tong uitsteken

Misschien nog een tip, zorg ervoor dat de hele eerste pagina aanklikbaar is, dat je niet op die hele kleine lettertjes hoeft te klikken Lachen

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:23

leuk hoor !!

alleen, lihct heel vaak de site, van geocities eruit, dat zul je nog wel merken denk ik. Ik vind het eigenlijk niet zon goede site.

maar hij ziet er wel leuk uit !

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:55

ik heb nog nooit problemen gehad met dat ie er zomaar uitlag, in die 3 jaar minstens dat ik die nu gebruik... soms alleen bandbreedte problemen, maar de hoeveelheid foto's valt mee dus Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie