Dusty Designs helemaal vernieuwd!

Moderators: Muurp, zonnebloem18

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

IcePrincess

Dusty Designs helemaal vernieuwd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 15:49

na weken van zwoegen en tot diep in de nacht doorwerken dan eindelijk een grote up-date aan mijn site gegeven Tong uitsteken (ben benieuwd hoe lang ik deze lay-out hou Rolleyes )

Ik baal er alleen wel van dat ik iets fout heb gedaan bij de homeknop waardoor die nu niet werkt en omdat ik zo slim ben geweest om niet met frames te werken moet ik op alle pagina's dit opnieuw veranderen, maar dat doe ik wel bij de volgende update als de rest er ook bij komt te staan Tong uitsteken .

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden Lachen

www.dustydesigns.nl

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:57

Hmm... ik vind het jammer dat de 'ronde hapjes' uit de 'witte rechthoek' niet helemaal te zien zijn, die lijn 'is niet heel' Ik vind ook de knopjes wel erg 'onduidelijk' als je er opdrukt... zou ik zelf nooit voor kiezen. Misschien zou je de links rechtsbovenin de rechthoek iets meer kunnen laten opvallen? het duurde bij mij even voordat ik zag dat je verder kon klikken.

Voor de rest vind ik het er erg strak en pro uitzien

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 16:33

die hoekjes kreeg ik niet echt mooi Scheve mond , als iemand weet hoe ik daar wel een mooie lijn van kan maken graag (of als iemand dat voor me kan doen Schijnheilig , heb alles geprobeerd maar het lukt niet om er een mooie vloeiende lijn van de krijgen Scheve mond ) En gewoon vierkant vond ik weer wat te statisch, dit maakt het net wat sjieker Tong uitsteken
De knopjes heb ik juist veel moeite voor gedaan Tong uitsteken en het is alleen als je eroverheen gaat, je weet toch wel op welk knopje je drukt van tevoren Tong uitsteken , maar als er veel klachten over zijn verander ik het misschien wel Knipoog .
En hoe zou ik die links rechtsbovenin dan beter uit kunnen laten komen? en ook zo dat ze nog wel bij de rest passen? Als je er al eerder bent geweest vallen ze volgens mij wel wat meer op omdat ze da een andere kleur krijgen.

Ik vind deze zelf ook wel wat beter als die oude, die zag er wat minder pro en strak uit Tong uitsteken en dit past meer bij mij, dat paars, de achtergrond is mijn ketting (de ankh) en mijn twee livelingsdieren (kat en paard) Lachen

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:52

Je kan er naar wijzen in je tekst: 'om verder te gaan, zie de links in de rechterbovenhoek (heel simpel Lachen ) Of misschien kan je er 'knopjes/tabbladen' van maken die aan de onderkant van 'de lijn'hangen?
Heb je geen 'maak een cirkel' functie in photoshop die je kan gebruiken (en waar je dan later de andere helft van de cirkel weg kan werken?

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 18:08

die tabbladen zijn op zich wel een idee, maar dan zou ik weer voor elk onderdeel een andere achtergrond moeten maken of voor die links ook weer apparte knopjes maken (zijn nu gewoon links) maar ik zal bij de volgende update iig dat aangeven in de tekst Lachen (kijk, daar had ik zelf nou nooit aan gedacht Nagelbijten / Gniffelen )

ik heb dat tekstvlak nu zo gemaakt: gewoon een witte rechthoek, dan met een circelvormig selectiekader de hoekjes weggeknipt, dan het witte vlak gesellecteer en er dmv van een speciale functie een lijn eromheen gezet van 1 px (en dan het vlak wat transparant maken). gewoon allemaal standaard dus, maar door die circel krijg je er dus van die rare hapjes in Scheve mond , heb echt al vanalles geprobeerd, de lijn erover tekenen, werkt niet, paar lijnen over elkaar, werkt niet, met de smudgetool de lijn vloeiender proberen te maken lijkt ookal niet Scheve mond

www.dejart.nl

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:57

Je hebt je Home knop naar Home.html verwijzen, terwijl je hem toch gewoon naar Index.html kan laten verwijzen Knipoog. Dan keert hij terug naar de beginpagina Lachen.

Ziet er verder erg goed uit hoor!
Klein tipje, een naam in de titelbalk is misschien wat mooier dan het adres?

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 10:02

ik heb de homeknop naar Home.htm gezet terwijl die naar home.htm moet Knipoog , de link van mijn domeinnaam ik met een kleine letter en ik dacht een hoofdletter, niet dus, daarom is het overal verkeerd gegaan Scheve mond . Maar dat komt wel goed Lachen .

En nu je het zegt, het adres in de titelbalk hoort helemaal niet Verward , ik heb iets heel anders daarvoor ingevult (Dusty Designs .::. 'onderdeel waar je bent' ) Wat vaag, zal daar ook even naar kijken Lachen .

Heb zo wel weer lekker veel vieuws Nagelbijten / Gniffelen

www.dejart.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie