Meer fans van Temu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 19:06

Mijn bestelling komt nu toch echt uit China en niet uit Luxemburg. Ben benieuwd of het de juiste uiterste datum haalt.

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-23 12:48

Bij mij staat er dat er vandaag iets wordt bezorgd, maar het hangt bij dhl. Het gaat er om spannen :))

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-23 01:07

Iemand nog goede en leuke tips? Ik ben zelf weer leuke dingen aan het verzamelen voor de donkere avonden in het verschiet.

Deze een keer proberen:
Afbeelding

En een nieuwe pyjama :D

Afbeelding

Met een beetje mazzel is het er morgen :)

xMyrth

Berichten: 2805
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:29

Ik heb een tijdje geleden plakspijkers gekocht voor onze poster/lijstenwand... Superblij mee! Ontzettend sterk en dat voor een hele fijne prijs (10 voor nog geen 2 euro).

We hebben ook een wand met Tesa plakspijkers, maar daar kwamen behoorlijk wat lijsten van naar beneden en hebben we toch nog veel moeten boren...

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:40

Plakspijkers? Nooit van gehoord. ;)

Ik weet alleen wel dat deze week WEER mijn dibond foto naar beneden is gekomen en dus beschadigd is door een haakje van de Hornbach wat 2.5k moet kunnen houden, maar nog geen 500 gram kan houden. Dit is al de 3e keer. Krijg je wel weer een nieuw haakje, maar de kapotte foto van 40 euro vergoeden ze niet. Dus nu hangt er, als het tenminste wil hangen een foto met een omgeslagen hoek. Maar ik vind de foto zo gaaf en geen geld voor een nieuwe afdruk.
Maar als plakspijkers zouden kunnen werken, dan wil ik dat overwegen. Al was het maar als extraatje ofzo.

Edit, opgezocht. Helaas, ik heb al een spijker in de muur. Maar ik zoek haakjes die gewoon WEL blijven zitten.

xMyrth

Berichten: 2805
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 08:50

Ik heb deze :)
(Ik had er eentje 2 cm verkeerd gehangen, er kwam wel een mooi stukje tex mee toen ik het eraf haalde := Gelukkig in de hoek & er hangt nu alsnog een lijst voor).

Maar als je al een spijker in de muur hebt, hoe kan dat schilderij dan alsnog naar beneden komen? :wow:
Dat is wel echt heel vervelend!
Ik heb op enkele plekken wel een schroef in de muur gedraaid, maar die komt er echt niet uit hoor!

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 09:04

xMyrth schreef:
Ik heb deze :)
(Ik had er eentje 2 cm verkeerd gehangen, er kwam wel een mooi stukje tex mee toen ik het eraf haalde := Gelukkig in de hoek & er hangt nu alsnog een lijst voor).

Maar als je al een spijker in de muur hebt, hoe kan dat schilderij dan alsnog naar beneden komen? :wow:
Dat is wel echt heel vervelend!
Ik heb op enkele plekken wel een schroef in de muur gedraaid, maar die komt er echt niet uit hoor!

Je moet van die haakjes plakken. En die haakjes zouden een plakkracht van zoveel kg moeten hebben. En dat hebben ze niet.

LWDaisy

Berichten: 4796
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 17:05

Ik heb zonet mijn eerste bestelling bij Temu geplaatst!

Een aantal kleine hebbedingetjes en handigheidjes, zoals een speciale "zak" om over de buitenkraan te trekken in de winter :') Het begon met een rol repair-gaas voor ons vliegenraam, en toen moest ik aan minstens 10 euro zien te komen vooraleer ik kon bestellen, en ja, dan komen er onnozelheden bij haha. Ik ben benieuwd!

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-23 21:15

Ja, dat is wel het “gevaar” als je iets specifieks zoekt. :))

Ik heb een heel leuk knutsel project gekocht. En meteen een aantal nieuwe pincetten, de vorige die ik van Ali had, zijn niet best meer met alle lijm resten die ik er niet meer af krijg. :')

Maar deze is het <3

Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 21:48

Temu heb ik nog niet besteld, AliExpress wel al meerdere keren en dat valt niet tegen. Eigenlijk exact hetzelfde als in Nederland maar voor de helft van de prijs of nog minder. Een messenkop voor mijn blender, een split ends trimmer, haarbanden en ook een jas. Van die jas liet ik Google lens zoeken op afbeelding en exact dezelfde jas kwam tevoorschijn op Ali. Betaal je in Nederland 90 euro voor. Via Tiktok (dropshippers) betaal je 60. Direct bij Ali 30 euro incl verzending. Je wordt eigenlijk opgelicht waar je bij staat.

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-23 21:56

Ja, dropshippers zijn echt heel vervelend. Eigenlijk kan je er in 90% van de social media advertenties wel vanuit gaan dat het dropshipping is. :(

Ik bestel ook regelmatig bij Ali, die hebben nu goede concurrentie van Temu, dus de verzending is nu gratis en heel snel. Vroeger kon je makkelijk 6 weken wachten, nu niet meer :D

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:01

Heb laatst zo'n ding besteld voor de koelkast afvoer schoon te maken, ding werkt prima.

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 17:24

Het topic is wat stil geworden, maar ik heb bij temu een trui besteld. Ben benieuwd.
Van Ali had ik ook weer wat binnen, een glazen filter en ik moet zeggen dat de kwaliteit echt goed is.

Jessicauvita

Berichten: 2578
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 19:45

Ik had 2 sweaters besteld , goeie stof, lekker oversized alleen die hals is veel te ruim

TessaxQuincy

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:41

Ik heb deze net besteld, laatst een disney kleur op nummer gekocht bij amazon en wilde er graag stiften voor, het zijn er 120.
Afbeelding

Ook nog 2 sweaters en een rok besteld. Hopen dat die passen!

cursebreaker

Berichten: 11515
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:53

TessaxQuincy schreef:
Ik heb deze net besteld, laatst een disney kleur op nummer gekocht bij amazon en wilde er graag stiften voor, het zijn er 120.
[ [url=m/y6GtpQ.png]Afbeelding[/url] ]

Ook nog 2 sweaters en een rok besteld. Hopen dat die passen!


Oeh, heb je hier een linkje van toevallig? O:) Ik heb een kleinere set hiervan ooit bij de action gekocht en die is langzaam aan vervanging toe. Action hier heeft ze nergens meer en nog meer kleurtjes erbij is alleen maar tof!

TessaxQuincy

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 21:02

cursebreaker schreef:
TessaxQuincy schreef:
Ik heb deze net besteld, laatst een disney kleur op nummer gekocht bij amazon en wilde er graag stiften voor, het zijn er 120.
[ [url=m/y6GtpQ.png]Afbeelding[/url] ]

Ook nog 2 sweaters en een rok besteld. Hopen dat die passen!


Oeh, heb je hier een linkje van toevallig? O:) Ik heb een kleinere set hiervan ooit bij de action gekocht en die is langzaam aan vervanging toe. Action hier heeft ze nergens meer en nog meer kleurtjes erbij is alleen maar tof!


Alsjeblieft! :D Zijn ze een beetje goede kwaliteit?

https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs= ... e_sn=10045

Niqui

Berichten: 2179
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 11:10

Hier voor de eerste keer bij Temu besteld omdat ik wat langs zag komen op Facebook. Ik ben benieuwd!
Afbeelding (maar 2 euro!)

En dit metalen haflinger bordje
Afbeelding

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:40

Dat rek hierboven heb ik ook! Heel blij mee.

LWDaisy

Berichten: 4796
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 12:45

Hier is er eea binnen gekomen!
Oa spul voor de wc, die is opgeknapt. Canvas poster (kader van Bol), een rekje om tijdschriften in te bewaren en een nieuwe wc-mat :D

Afbeelding

Tallie1979
Berichten: 22759
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-23 16:59

Mijn laatste bestelling bij Temu was deze :D

DIY stolpje. Inmiddels ook al gemaakt, super leuk!

Afbeelding

En gister bij Ali deze besteld, huisje in kerst sfeer. <3

Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11515
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:41

zo leuk die DIY huisjes! Bij de action ook wel eens gezien en het lijkt me heel tof al ben ik bang dat het te veel priegelwerk voor me is haha.

Ik koop er met name spulletjes voor postcrossing, dus stationary spullen: washi tapes, stickers, clear stamps, dat soort dingen. Ik koop veel ook gewoon bij kleine bedrijfjes/shops, welke zelf zulke dingen maken, maar ik zie ook vaak heel veel van dit soort producten die door (web)shops verkocht worden zoals externe verkopers bij bol en amazon en welke dan gewoon duidelijk gewoon uit China afkomstig zijn, alleen het dan voor het soms 3 dubbele in verkoopprijs verkopen, dus dan koop ik dit soort spulletjes wel gewoon bij oa Temu of aliexpress naast het kopen bij kleine bedrijfjes die ook gewoon eigen unieke dingen hebben.

Ik heb er ook nog wat accessoires voor in de auto gekocht; Pads/onderzetters voor in de drinkfles houders, hoes voor om het stuur, een hoes voor om de gordel (deze matchen allemaal qua design, met hondenpootjes want het is voor in de 'hondenauto' en dat heb ik hier zo nergens nog echt gevonden in een winkel) en dan nog een clip/houder voor de zonnebril waarmee je de bril aan de zonneklep kunt hangen boven je.

LWDaisy

Berichten: 4796
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 18:13

Hier vandaag een nieuwe bestelling geplaatst. Hoesjes om over de stoelpoten te trekken, cadeautjes voor het dochtertje van vrienden (ze wordt 2), zo'n krabbertje om je haarborstel schoon te maken, alvast een kerstcadeau voor de hond van mijn ouders en een led-theelichtje. Want katten in huis, dus ik wil geen echte theelichtjes haha.

Cadeau voor de hond is wel geinig:
Afbeelding
14 x 17cm :)

TessaxQuincy

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:01

Dat hondenspeeltje is leuk! Mijn honden zijn slopers dus durf niet echt iets op temu te kopen. :+

Mijn pakketje is nog onderweg. Duurt lang dit keer, had gehoopt voor morgen want zat een rok bij die ik op m'n verjaardag aanwilde, maar helaas nog niet binnen. 1 deel van het pakket wel, een telefoonhoesje voor m'n broer.

germie

Berichten: 26009
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:50

Heeft iemand ervaring met retourneren omdat iets gewoon niet is zoals besteld? Bij Ali krijg je je geld terug als je aantoonbaar iets ontvangen hebt wat niet aan de foto's voldoet, en dan mag je het produkt houden. Maar is dat hier ook zo?