Meer fans van Temu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 19:47

Hey Prompter, dank je voor je waarschuwing :)

Ik ben het met je eens. Ik bestel zelf niks electronisch (nog niet eens opladers of kabeltjes etc) omdat ik weet dat de CE op deze producten (uiteraard) gewoon nep zijn. Er zijn geen testen uitgevoerd, niks heeft een veiligheidscertificaat. Dus in potentie gevaarlijk.

Kinderspeelgoed ook niet doen (weekmakers)

Maar als je wat stickers en tapejes besteld, niks aan het handje. :D

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 19:53

Sinds wanneer is er een bestelminium van 10 euro? Wilde wat bestellen maar dan moest ik er nog wat bij doen om aan 10 euro te komen

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 19:54

fjordjes schreef:
Sinds wanneer is er een bestelminium van 10 euro? Wilde wat bestellen maar dan moest ik er nog wat bij doen om aan 10 euro te komen


Dat is volgens mij altijd zo geweest. :j

prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 19:58

Dank Tallie1979, en nu verdwijn ik weer :))

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 20:00

prompter schreef:
Dank Tallie1979, en nu verdwijn ik weer :))


Wie weet tot ziens. :D

Biebz

Berichten: 5506
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 15:07

Biebz schreef:
Is er iemand die weet of je ook contact kan opnemen met Temu zonder die chatbot?

Mijn pakket is nu zonder lever poging retour gestuurd -O- en die chatbot snapt mij niet, die zegt dat dhl zegt dat hij nog onderweg is en ik moet afwachten.


Dhl is mijn pakket officieel kwijt.
Maar Temu heeft direct alles terugbetaald! Erg netjes.
Nu een nieuwe poging.

germie

Berichten: 25953
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 15:38

Mijn laatste bestelling is erg lang onderweg t.o.v. de andere 2 bestellingen. Is ook al sinds 25 november in Nederland. Hopelijk komt het wel.

Suzanne F.

Berichten: 49228
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 22:26

Ik heb kerststukjes decoratie besteld bij Temu. Ben erg benieuwd.

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 15:09

prompter schreef:
Ik wéét dat dit topic er niet voor bedoeld is, maar toch wil ik een waarschuwing geven en dat is geen morele, maar echt over veiligheid, en hij is ook bedoeld voor de andere Chinese sites zoals Shein en Ali express.

In China wordt nog steeds asbest gedolven en in allerlei producten gebruikt. De toepassing van asbest is niet altijd voor de hand liggend, het zit soms in producten waar je het niet in verwacht. Willen jullie alsjeblieft voorzichtig zijn met het bestellen van producten die met warmte werken zoals haarkrullers, steiltangen, föhns maar ook bijvoorbeeld thermosflessen? En elektrische apparaten zoals broodroosters - maar ook make up waar talk in verwerkt is zoals oogschaduw.

Sorry dat ik toch buiten het boekje reageer, maar ik ben veiligheidskundige en ik heb vandaag weer een herhaaltraining asbest gehad, en ik wil jullie daar graag voor behoeden :)


Ik lees dit net pas, en heb een paar dagen geleden bij temu handschoenen besteld die verwarmbaar zijn met een usb, maar die kan ik dus ook beter niet gebruiken?
https://share.temu.com/VEPz79lMUUA

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-23 21:01

Hey Tessa,

Mijn advies zou ook zijn om ze niet aan te sluiten op het lichtnet. Ook al is het USB, het zijn (bijna) altijd producten die ongetest zijn en dus potentieel gevaarlijk.

Dus wellicht is het niet de beste keuze.

Suzanne F.

Berichten: 49228
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 21:37

Mijn spulletjes zijn al binnen. Dat is best snel! En echt superleuk. Valt me niet tegen. Leuke kerstdeco dingen voor kerststukjes. Van die takjes en stekertjes enzo.

tinker_sally

Berichten: 1459
Geregistreerd: 11-01-13
Woonplaats: Een durpke vlakbij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 22:09

Hier een tweede bestelling van temu binnen.
Had 2 truitjes voor onder een jurk besteld en vooral de rode is mooier dan ik dacht. Heeft een mooie kleur en fijne stof.
Afbeelding
Afbeelding

Ook deed ik normaal mijn armbanden dicht met een verbogen paperclip maar dat ging toch nog best onhandig. Kwam ik daar dit handige ding tegen.
Afbeelding

En voor mijn kerstkaart dit jaar dit hoedje besteld.

Afbeelding

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 23:03

Mijn pakketje is binnen, met een fantastische kalender

Afbeelding
Afbeelding

Niqui

Berichten: 2172
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 23:12

Leuke kalender! Ik ga m even zoeken.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 08:27

dalena schreef:
Mijn pakketje is binnen, met een fantastische kalender

[ [url=m/ufOena.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nkjwCn.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- geweldig.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-23 11:31

Haha, die kalender! :')

Ik heb gisteravond op zowel Ali als Temu besteld. :))

Ik ben van plan een online workshop te gaan organiseren en heb daar een paar tools voor besteld. Ook heb ik er poppenhaar voor besteld.

Ik ga een soort starterskitjes in elkaar zetten voor de volgers. Super leuk om over na te denken.

LWDaisy

Berichten: 4777
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 23:14

Ik heb Temu de afgelopen dagen meermaals geplunderd, ik moet echt even kappen nou haha. Nou ja, Kerst enzo :')

Ik heb vandaag via Vakantieveiligen een bureau gekocht voor mijn vriend. Niet al te groot, dat is ook niet nodig, maar hij draait permanentiediensten, en als hij telefoon krijgt en zijn laptop erbij moet nemen en wij zitten net met gezelschap is dat nogal vervelend, allemaal samen in de woonkamer. Hij heeft ADHD en kan zich absoluut niet focussen als ik + visite rondom hem zitten te kwekken :') Vandaar: een kleine bureau voor in de slaapkamer.

Dus, Temu voor de aankleding:
- kabel-organiser
- documenten-organiser
- pennenhouder
- prullenbak
- XL muismat
- kalender

Verder nog handige dingetjes, zoals een schaar voor voedsel, vriend krijgt er de zenuwen van dat ik de "gewone" schaar daarvoor gebruik. Ook nog 2 (olijf)olie-verstuivers voor mijn broer en opa; airfryer-bakpapier voor opa; deurhaak voor handtassen (ik kijk hier zo erg naar uit haha, ik verwerk hem ergens in de dressing ipv aan de deur); en een super leuke waterproof camera-tas voor mijn polaroid (ik heb een oudje van 1999, dus hij is groot, lomp en zwaar haha) --> volgens mij het duurste item dat ik al via Temu besteld heb, 16 euro nog wat. Hij is vandaag aangekomen en ik ben er mega blij mee, ik ga in april citytrippen en dan komt hij vast goed van pas.
Afbeelding

Kers op de taart, voor mijn stiefvader:
Afbeelding

De aankleding voor het bureau komt ten laatste 23/12 aan.. Net op tijd voor kerst dus, fingers crossed!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-23 00:29

Die kalender! :')

LWDaisy

Berichten: 4777
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 00:34

Tallie1979 schreef:
Die kalender! :')


Ik zat al uuuuuren te scrollen voor nog 1 cadeautje voor hem. Ik herinnerde me de kalender van hier, waardoor ik aan deze moest denken :')

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 23:41

Ik heb ook weer een pakketje binnen gekregen gister! De elektrische handschoenen ga ik meteen weer terug doen, (ze zijn ook veel te dik om te gebruiken met een toetsenbord) En heb een setje voor kerst gekocht, Een blouse en een broek met fleece aan de binnenkant, zo lekker zacht en zit heerlijk!
Afbeelding
Afbeelding

En nog 2x nepnagels voor kerst en oud en nieuw, en nog 2 bandjes voor m'n smartwatch die ik voor m'n verjaardag had gekregen. Wij kopen er ook vaak dekentjes voor de honden, lekker goedkoop en heerlijk zacht. <3

Nog wel even iets, wij hadden poos geleden wattenstaafjes gekocht bij Temu. Nu ging het bij mij altijd goed maar m'n zus had al een paar keer gezegt dat sommige los waren. En nu gebruikte ik er 1 net in m'n oor en bleef het watje in mijn oor zitten. Dus daar zal ik wel mee oppassen! :)

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 10:03

Wattenstaafjes zijn ook niet om in je oor te stoppen ;)

Biebz

Berichten: 5506
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 10:26

PSvanLot schreef:
Wattenstaafjes zijn ook niet om in je oor te stoppen ;)


Klopt in Nederland staat dat ook op de verpakking. (Iig bij ons in de winkel wel)

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 10:46

Ik heb gisteren weer Temu besteld, vooral nepnagels. Maar heb net nog even bijbesteld met die honden kalender :')

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Meer fans van Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 15:15

Ik heb mijn gratis product binnen :D
Gaat om 1 of 2 euro maar had niet verwacht dat ze echt gratis spullen leverden

LWDaisy

Berichten: 4777
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 09:00

Kaitlyn schreef:
Ik heb gisteren weer Temu besteld, vooral nepnagels. Maar heb net nog even bijbesteld met die honden kalender :')


Hahaha hij is goed he!
Ik heb wel een beetje medelijden met mijn mama, hun kalender hangt in vol zicht in de keuken, dus zij moet er ook op kijken :')