bezwaar maken tegen het CHIPPEN ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:49

Ik ben er ook niet tegen, zolang de paarden er geen last van hebben! (en dat zal wel niet anders zouden ze het niet toestaan)
Het is toch verplicht als je onderlinge wedstrijden start/gaat starten? of heb ik dat verkeert begrepen?

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 15:56

Ben er wel tegen. Ga toch niet iets onnatuurlijks in mn paard zn lichaam proppen, tis nergens voor nodig. Scheve mond

KajanusJarig

Berichten: 4875
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 23:04

nou margon als je er niet van houdt om mailtjes te krijgen waarom stuur je mij er dan 1 terug Boos! ???? Mijn bedoeling was goed maar ja als je de dingen in het leven niet begrijpt das jammer Rock-on, dudes! en natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben en die heb ik ook. En ik heb wel wat beters te doen dan energie te steken in mensen die mij toch niet begrijpen dus leef lekker je eigen leven margon Misselijk en laat mij met rust OK dan!

KajanusJarig

Berichten: 4875
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 23:47

hai bliksemluver i Schijnheilig k weet niet of dat het bij jouw vereniging verplicht is als je onderling start dat moet je daar even navragen. En als je meer info wil over het chippen en DNA dan kan je even kijken op OK dan! www.invisio.nl/antichip OK dan!

*LOL* ben het helemaal met je eens rebeltje *LOL*