Website showteam helemaal nieuw!! (graag comentaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Website showteam helemaal nieuw!! (graag comentaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 20:43



laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:28

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig dingen goed kan lezen door de letters die er doorheen staan dit zou ik zeker veranderen, verder kan ik er weinig van zeggen aangezien ik er weinig verstand van heb.

Groetjes,

laura

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:44

letters er doorheen????? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:16

er is iets goed misgegaan.. sorry.. geef wel een seintje als ie t doet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:28

Irritante dingetjes, let op veel kritiek Knipoog

* Home, de tekst is aanvallend, de zin begint met U kunt... en dan met name ", nooit over nagedacht waarschijnlijk dat een Fjord" Vind ik niet aardig overkomen, meer, wat een vreselijk domme doos ben jij zeg...
* Hij is te groot, moet scrollen.
* Letters door de tekst.
* Groomen in de tekst, kan gewoon met kleine letter hoor.
* Soms vallen de letters tegen Rydars donkere kleuren weg, moeilijk te lezen, misschien andere kleur?
* Die kunstjes die Rydar kent, wat is dat? Spaanse Pas? Polka? Pessada? Enz. enz. de site zal ook door leken bekeken worden Knipoog
* Bij Clinics en Lessen, gebruik € ipv Euro, staat niet zo knullig.

Maar verder vind ik het een mooie opzet, met name de achtergrond is een prachtige foto, van het strand en Rydar. Echt een eye-catcher. Als je even een paar kleine aanpassingen doet, met name die tekst Knipoog Dan is het al een enorme verbetering Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:52

hai , ja er is iets niet goed gegaan met de textblokjes , dus alles staat door elkaar.. nu is ie wat beter maar TE groot.. ga er morgen mee verder word er nu een beetje moedeloos van Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:57

Afbeelding
zo had het er uit moeten zien , maar er is iets misgegaan .. geen iedee wat want mijn pc geeft hem namelijk wel goed aan.. maar ben er mee bezig

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:32

bij mij wordt het ook een zootje... vind het er op de screenshot netjes uitzien, dus succes met puinruimen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:35

Ellende schreef:
bij mij wordt het ook een zootje... vind het er op de screenshot netjes uitzien, dus succes met puinruimen Knipoog


haha ja thanks Tong uitsteken Haha! , heb ik weer wat te doen morgen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:45

Die titel is er in ieder geval al uit verdwenen (achter de tekst) dus dat scheelt al een hele hoop Lachen

*Edit* Besteed nog wat aandacht aan de typografie Knipoog Rydar staat ergens ook met kleine letter, en na de komma heb je niet altijd een spatie, dat staat net even wat netter Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 00:45

Leuke site hoor!
Bij mij doet hij het goed Lachen

Alleen:
*Bij Shows is het 2de plaatje rechts een stuk uit beeld van de site
*Als ik op 1 van de shows klik dan wordt de site te breed

Voor de rest doet hij het prima!

Ik gebruik de beeldschermresolutie 1024 x 768.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 08:18

Je moet er rekening mee houden dat niet iedereen jouw lettertypen heeft geinstaleerd, dus die tekst er boven, zie ik gewoon in een standaardlettertype zoals "times new roman"
Ik vind het irritant dat de achtergrond verdwijnt als je naar een ander gedeelte gaat

... And we like all the fluffy animals.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:54

hai , dit was de standaard verzie, t lettertype is ind "gewoon" , ga ik vandaag aanpassen. het stukje van de shows was me ook bekend..
Hmm ja de achtergrond t word telkens een nieuwe pagina , ben er niet uit hoe ik met dreamweaver een vaste achtergrond kan maken zodat alleen de text veranderd...

maar bedankt oor de tips ik ga er vandaag weer mee verder, hopelijk krijg ik m goed vandaag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:56

Maya schreef:

*Edit* Besteed nog wat aandacht aan de typografie Knipoog Rydar staat ergens ook met kleine letter, en na de komma heb je niet altijd een spatie, dat staat net even wat netter Lachen


hihi ja knutselen lukt me nog aardig maar schrijven Scheve mond Bloos Zal mijn "slimme vriend" Haha! er eens over heen laten gaan die weet presies alle comma's en puntjes te staan.. daar ben ik echt heel slecht in..

Samantha_

Berichten: 10793
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 13:58

Bij mij slaat hij vast... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:09

okey pfff... nu moet ie grotendeels op orde zijn , foto's enz zijn ook geplaatst.. Ben benieuwd of iedereen alles nu goed kan zien

klifford
Berichten: 86
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 18:55

Bij voorstelling van de paarden staat er : Doordat Rydar verschrikkelijk leergierig is heb ik heb veel kunnen leren.

sorry ik zag het juist staan, is maar klein detail natuurlijk Bloos

groetjes Lachen

Charaz

Berichten: 24276
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:10

de site is te breed voor mijn beeldscherm, ik moet dus steeds naar rechts scrollen.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:18

ik heb geen van al deze 'problemen' Verward
ik vind het iig een erg mooie en overzichtelijke site, zeker een verbetering

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 20:01

newforestlover schreef:
de site is te breed voor mijn beeldscherm, ik moet dus steeds naar rechts scrollen.


dan heb jij een te grote resolutie voor de site.. voor 1024 bij 768 pixels is ie goed.. ( die word t meest gebruikt )

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:49

Hier http://people.zeelandnet.nl/deboradb/fotoshows.htm en dan bij die eerste link doen je foto's het niet zoals het hoort. Sommige worden volledig uit elkaar gerukt en dan heb je een hele platte Rydar, of net een hele lange ... klopt ni echt Haha!

Verder ziet het er wel netjes uit, meeste is al gezegd/opgelost. Enkel de eerste pagina die ik krijg bij het klikken op de link vind ik wat onhandig ... als ik de reacties hier niet had gelezen had ik m'n browser al lang dicht gedaan want het duurt te lang vooraleer je het menu op je scherm krijgt.
Ik zou dat anders doen, iedereen weet hoe snel je een site weer afsluit als er niet meteen wat te zien is ... (of plaats er duidelijk een tekstje bij à la "even geduld de site wordt geladen" ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:48

heb het textje erbij gezet ( even geduld blabla.. ) Die slideshow is ind niet netjes ik moet de foto's nog even op maat maken.. maar ben al lang blij dat ie werkt Haha! haha

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48327
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:43

ik vind het een duidelijke site... maar dat irritante muziekje bij de circus-show foto's.... ik had er niet opgerekend en vloog bijna van mijn stoel af... Haha! (mijn geluid staat goed hard hier...)

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:24

Ik zie veel wit om de achtergrond heen, dat vind ik erg jammer.
Bij deze zin: Denk er wel bij dat niet alles in 1 keer kan het goed trainen van Rydar heeft mij een aantal jaar geduurd!
Mis ik een komma tussen kan en het. Nu is het een erg vreemde zin.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:59

SmithsGirl schreef:
ik vind het een duidelijke site... maar dat irritante muziekje bij de circus-show foto's.... ik had er niet opgerekend en vloog bijna van mijn stoel af... Haha! (mijn geluid staat goed hard hier...)



hihi staat erbij vermeld hoor dat er muziek aan kwam haaha Haha! Bloos lekker deuntje he Tong uitsteken Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 38 bezoekers