Horse Masters

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:32

Oh ja, ik had een vraagje gestuurd of het mogelijk is de gewonnen dekking te innen zodra mijn merrie oud genoeg is?

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-16 14:38

Ja hoor, dat is helemaal goed!

Anoniem

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 15:44

Bedankt :D

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 15:10

Ik wil jullie even van iets op de hoogte stellen.
Wij hebben gisteren onze hond in moeten laten slapen na een plotselinge verlamming.
Hierdoor heb ik vandaag niet echt zin om het hele spel bij te werken.
De formulieren ben ik nu aan het verwerken en zodra dit gedaan is, sluit ik de computer weer af.
Ik verwacht morgen of dinsdag de achterstand weg te werken.
Keuringen, loon, loterij, wedstrijden e.d. zullen dus nog even op zich laten wachten.
Alvast bedankt voor jullie begrip!

Anoniem

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 15:56

Oh jezus wat naar zeg :( Heel veel sterkte met dit verlies.
Meid voor mijn part ga je volgende maand weer lekker verder!

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:39

Ik ben weer thuis, wat naar van je hond, nog veel sterkte :(:)

Ik hoop dat mijn stal niet al weg is.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 11:48

Er zijn inmiddels wel wat stallen verwijderd, maar niet jouw stal ;)
Ook is er nu voor het eerst het veilinghuis geopend!

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 14:10

Hmm kom nu toch wel in geldnood... als er wat meer opties zijn om geld te verdienen zou toch wat handiger zijn, vooral omdat diploma's best duur zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 16:34

kayaxtg schreef:
Hmm kom nu toch wel in geldnood... als er wat meer opties zijn om geld te verdienen zou toch wat handiger zijn, vooral omdat diploma's best duur zijn...


Klopt, ben ik het mee eens. Want foto's raken op een gegeven moment ook op.. Misschien baantjes?

Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 18:04

Ik wil dat sterrenspul wel bij mijn nieuwe paardje ;)

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 18:15

Pichu schreef:
kayaxtg schreef:
Hmm kom nu toch wel in geldnood... als er wat meer opties zijn om geld te verdienen zou toch wat handiger zijn, vooral omdat diploma's best duur zijn...


Klopt, ben ik het mee eens. Want foto's raken op een gegeven moment ook op.. Misschien baantjes?


Ja dat vind ik een leuk idee. En dat je dan bijvoorbeeld 3 paarden moet hebben voor instructrice. 1 veulen gefokt moet hebben voor dierenarts. En dat het loon steeds beter word naarmate je een betere baan ontgrendeld. Zoiets?

Edit: en dan bedoel ik niet dat je loon in het begin maar 100 euro per week maar dat echt per dag loon krijgt

Anoniem

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:05

Ja dat is een leuk idee!

Of dat je zelf een pensionstal kan runnen en dat mensen hun paard daar kunnen stallen als ze zelf geen stal willen kopen. En daar kan je dan geld voor lenen bij de bank!

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:29

Dat is ook een leuk idee!

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 21:47

Ik heb alles even rustig laten bezinken nadat jullie ideeën hebben ingestuurd.
Ik snap dat jullie meer geld willen verdienen, maar de manier waarop gaat denk ik niet werken.

Ik merk nu al dat er amper iets gedaan wordt met de levels, waarop je steeds meer gedaan moet hebben om een level hoger te komen en meer geld te verdienen. Baantjes waarop je aan eisen moet voldoen om meer geld te verdienen lijken hier heel erg op, behalve dat jullie nu dagelijks geld willen i.p.v. wekelijks.
Mijn wedervraag is; waarom zou er wel worden gewerkt aan eisen als het om baantjes gaat en wordt dat nu niet gedaan qua levels? Het basisprincipe is hetzelfde.

Ook trainen (wat dagelijks gratis kan) wordt amper gedaan, dus een dagelijks terugkerend item zoals een vraag beantwoorden en als je die goed hebt krijg je geld, levert mij denk ik alleen maar meer werk op (elke dag een nieuwe vraag bedenken) dan het profijt wat jullie ervan hebben qua geld.
Ik merk dat de dagelijkse dingen zoals trainen (gratis) of manegeles (om geld te verdienen), maar door een paar stallen braaf dagelijks wordt gedaan.

Ook het omhoog trainen van de paarden qua niveau wordt amper gedaan. Hiermee is elke keer een bonus van 2.000,- te verdienen. Tel hierbij het eventuele prijzengeld op wat je kunt winnen en dan heb je ook alweer een mooi extraatje.

Plus ik heb hier straks een kleine die ervoor gaat zorgen dat ik niet meer continue beschikbaar ben ;) Hier wil ik ook alvast in het spel rekening mee houden. Baantjes die dagelijks gedaan moeten worden, is voor mij echt niet haalbaar qua verwerken.

Ik hoop dat jullie mijn kant ook snappen en begrijpen dat ik ondertussen achter de schermen nog steeds druk bezig ben met het bedenken en aanpassen van het spel en nog steeds druk aan het nadenken ben hoe jullie meer geld kunnen verdienen. Blijf vooral meedenken en denk niet dat dit antwoord bedoelt is om alles af te ketsen, want ik ben er wel echt blij met jullie suggesties!

Anoniem

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 22:29

Tuurlijk dat begrijp ik! Gefeliciteerd trouwens :D

Trainen probeer ik dagelijks te doen, al vergeet ik wel eens een dag. Maneglessen kan daarom ook niet, aangezien ik dan al heb getraind. En voor wedstrijden heb je XP nodig, dus trainen.

Ik snap dat het lastig is, ik zou het niet kunnen.

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 22:53

Nicolien schreef:
Ik merk nu al dat er amper iets gedaan wordt met de levels, waarop je steeds meer gedaan moet hebben om een level hoger te komen en meer geld te verdienen. Baantjes waarop je aan eisen moet voldoen om meer geld te verdienen lijken hier heel erg op, behalve dat jullie nu dagelijks geld willen i.p.v. wekelijks.
Mijn wedervraag is; waarom zou er wel worden gewerkt aan eisen als het om baantjes gaat en wordt dat nu niet gedaan qua levels? Het basisprincipe is hetzelfde.

Ook trainen (wat dagelijks gratis kan) wordt amper gedaan, dus een dagelijks terugkerend item zoals een vraag beantwoorden en als je die goed hebt krijg je geld, levert mij denk ik alleen maar meer werk op (elke dag een nieuwe vraag bedenken) dan het profijt wat jullie ervan hebben qua geld.
Ik merk dat de dagelijkse dingen zoals trainen (gratis) of manegeles (om geld te verdienen), maar door een paar stallen braaf dagelijks wordt gedaan.

Ook het omhoog trainen van de paarden qua niveau wordt amper gedaan. Hiermee is elke keer een bonus van 2.000,- te verdienen. Tel hierbij het eventuele prijzengeld op wat je kunt winnen en dan heb je ook alweer een mooi extraatje.

Plus ik heb hier straks een kleine die ervoor gaat zorgen dat ik niet meer continue beschikbaar ben ;) Hier wil ik ook alvast in het spel rekening mee houden. Baantjes die dagelijks gedaan moeten worden, is voor mij echt niet haalbaar qua verwerken.

Ik hoop dat jullie mijn kant ook snappen en begrijpen dat ik ondertussen achter de schermen nog steeds druk bezig ben met het bedenken en aanpassen van het spel en nog steeds druk aan het nadenken ben hoe jullie meer geld kunnen verdienen. Blijf vooral meedenken en denk niet dat dit antwoord bedoelt is om alles af te ketsen, want ik ben er wel echt blij met jullie suggesties!


Om een level omhoog te gaan moet je best veel dingen doen, die allemaal veel geld kosten en dat geld heb je dus in het begin juist niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 22:55

kayaxtg schreef:
Nicolien schreef:
Ik merk nu al dat er amper iets gedaan wordt met de levels, waarop je steeds meer gedaan moet hebben om een level hoger te komen en meer geld te verdienen. Baantjes waarop je aan eisen moet voldoen om meer geld te verdienen lijken hier heel erg op, behalve dat jullie nu dagelijks geld willen i.p.v. wekelijks.
Mijn wedervraag is; waarom zou er wel worden gewerkt aan eisen als het om baantjes gaat en wordt dat nu niet gedaan qua levels? Het basisprincipe is hetzelfde.

Ook trainen (wat dagelijks gratis kan) wordt amper gedaan, dus een dagelijks terugkerend item zoals een vraag beantwoorden en als je die goed hebt krijg je geld, levert mij denk ik alleen maar meer werk op (elke dag een nieuwe vraag bedenken) dan het profijt wat jullie ervan hebben qua geld.
Ik merk dat de dagelijkse dingen zoals trainen (gratis) of manegeles (om geld te verdienen), maar door een paar stallen braaf dagelijks wordt gedaan.

Ook het omhoog trainen van de paarden qua niveau wordt amper gedaan. Hiermee is elke keer een bonus van 2.000,- te verdienen. Tel hierbij het eventuele prijzengeld op wat je kunt winnen en dan heb je ook alweer een mooi extraatje.

Plus ik heb hier straks een kleine die ervoor gaat zorgen dat ik niet meer continue beschikbaar ben ;) Hier wil ik ook alvast in het spel rekening mee houden. Baantjes die dagelijks gedaan moeten worden, is voor mij echt niet haalbaar qua verwerken.

Ik hoop dat jullie mijn kant ook snappen en begrijpen dat ik ondertussen achter de schermen nog steeds druk bezig ben met het bedenken en aanpassen van het spel en nog steeds druk aan het nadenken ben hoe jullie meer geld kunnen verdienen. Blijf vooral meedenken en denk niet dat dit antwoord bedoelt is om alles af te ketsen, want ik ben er wel echt blij met jullie suggesties!


Om een level omhoog te gaan moet je best veel dingen doen, die allemaal veel geld kosten en dat geld heb je dus in het begin juist niet.


Dat ook. Het is al best lastig om het eerste level te behalen, daar doen we wel ons best voor.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 23:55

kayaxtg schreef:
Ja dat vind ik een leuk idee. En dat je dan bijvoorbeeld 3 paarden moet hebben voor instructrice. 1 veulen gefokt moet hebben voor dierenarts. En dat het loon steeds beter word naarmate je een betere baan ontgrendeld. Zoiets?

Edit: en dan bedoel ik niet dat je loon in het begin maar 100 euro per week maar dat echt per dag loon krijgt


De eisen voor het eerste level:
* 5 paarden in je bezit
* 3 wedstrijden gewonnen hebben (1e, 2e of 3e geworden)
* 3 veulens gefokt hebben
* 2 paarden 1 niveau omhoog getraind hebben

2 paarden 1 niveau omhoog trainen levert je geld op, soms staan er zelfs op de paardenmarkt paarden die al een flink aantal winstpunten behaald hebben, waardoor je niet vanaf 0 hoeft te beginnen.
Paarden fokken kan je ook met fokmerries/dekhengsten te doen, waardoor je minder keuringen hoeft te doen en dus geld bespaard.
Met wedstrijden winnen verdien je het inschrijfgeld terug en als je wat hoger eindigt kun je er zelfs een zakcentje mee verdienen. Ik merk dat er vooral heel veel meegedaan wordt aan dressuurwedstrijden, terwijl de springwedstrijd en westernwedstrijd steeds vervallen. Als je slim bent, doe je daaraan mee, want dan is de kans groter dat je hoog eindigt en dus geld verdient.
Voor veulens fokken heb je een diploma en vergunning nodig, voor wedstrijden rijden ook, dit kost in totaal 35.000,- voor vergunningen en diploma's.
Dat betekent dat je nog 65.000,- over hebt om tuig en een bak te kopen. Ook "moet" je hiermee dan nog een tweede paard kopen, zodat je kan fokken en je aantal paarden kan uitbreiden.

Als je bijvoorbeeld 1 veulen moet fokken, zoals je in het voorbeeld noemt, dan heb je ook een diploma en vergunning nodig, moet je ook keuringen doen of gebruik maken van fokmerries/dekhengsten.
Of als je 3 paarden moet kopen, dan heb je ook geld nodig.

Uiteindelijk kun je het prima redden met 100.000,- . Je hebt misschien wat geduld en strategie nodig, maar het is te doen. Mijn doel is ook om een spel op te zetten waarbij je wel een soort strategie nodig hebt om je stal beter te maken, zodat je een beetje met een doel speelt i.p.v. geld in overvloed te hebben en alles te kunnen doen wat je wilt.

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 00:10

eerste level kost:

-5 paarden in bezit, 1e is natuurlijk gratis, 2e tot en met 5e moet gekocht worden of gefokt, kopen kost zo'n 4000/5000 per paard.
Ongeveer 20000

(Fokken kan ook maar dat is met alles bij elkaar duurder)



-3 wedstrijden gewonnen, vergunning 7000, diploma 10 000, tuig vanaf 600, minimaal 1500 inschrijfgeld. Je verdient minimaal 6000 euro aan prijzengeld terug als je in top 3 komt.
Ik kom dan uit op ongeveer 13000 euro.



-3 veulens gefokt, vergunning 3000(fokken),vergunning(keuren) 7000,
diploma 15000, keuringgeld per paard 8000(2x)/andermans merrie en/of hengst gebruiken is zo'n 3500 per paard.
In totaal met eigen paarden:41000
In totaal met andermans paarden:39000

(Ongeveer)

-2 paarden 1 niveau omhoog trainen, is afhankelijk van de prestatie's van je paard, meedoen aan wedstrijden kost geld maar als hij goed presteerd win je ook wel prijsgeld...

In totaal ongeveer zo'n 75 000

Dan natuurlijk ook nog rijbakken voor trainen: vanaf 500 per discipline

Manegelessen vind ik persoonlijk een beetje onhandig, je moet namelijk voor manegelessen minimaal 600(zonder tuig, waarschijnlijk heeft je paard dit al.) euro aan spullen kopen, je krijgt 50 euro per manegeles en dat zijn er max 5 per week. Je hebt 12 lessen nodig om weer even veel geld te hebben als voor aanschaf spullen, meer dan 2 weken lessen om winst te maken. Omdat je met lessen geld verdient en trainen niet wordt er waarschijnlijk zo weinig getraind :j

Daarnaast moet elk nieuw paard wat je koopt of geboren wordt natuurlijk ook een enting en behandeling van de hoefsmid, dit kost 100/150 euro.


Misschien is er een veel goedkopere manier maar daar ben ik nog niet achter gekomen...

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 00:13

Nicolien schreef:
kayaxtg schreef:
Ja dat vind ik een leuk idee. En dat je dan bijvoorbeeld 3 paarden moet hebben voor instructrice. 1 veulen gefokt moet hebben voor dierenarts. En dat het loon steeds beter word naarmate je een betere baan ontgrendeld. Zoiets?

Edit: en dan bedoel ik niet dat je loon in het begin maar 100 euro per week maar dat echt per dag loon krijgt


De eisen voor het eerste level:
* 5 paarden in je bezit
* 3 wedstrijden gewonnen hebben (1e, 2e of 3e geworden)
* 3 veulens gefokt hebben
* 2 paarden 1 niveau omhoog getraind hebben

2 paarden 1 niveau omhoog trainen levert je geld op, soms staan er zelfs op de paardenmarkt paarden die al een flink aantal winstpunten behaald hebben, waardoor je niet vanaf 0 hoeft te beginnen.
Paarden fokken kan je ook met fokmerries/dekhengsten te doen, waardoor je minder keuringen hoeft te doen en dus geld bespaard.
Met wedstrijden winnen verdien je het inschrijfgeld terug en als je wat hoger eindigt kun je er zelfs een zakcentje mee verdienen. Ik merk dat er vooral heel veel meegedaan wordt aan dressuurwedstrijden, terwijl de springwedstrijd en westernwedstrijd steeds vervallen. Als je slim bent, doe je daaraan mee, want dan is de kans groter dat je hoog eindigt en dus geld verdient.
Voor veulens fokken heb je een diploma en vergunning nodig, voor wedstrijden rijden ook, dit kost in totaal 35.000,- voor vergunningen en diploma's.
Dat betekent dat je nog 65.000,- over hebt om tuig en een bak te kopen. Ook "moet" je hiermee dan nog een tweede paard kopen, zodat je kan fokken en je aantal paarden kan uitbreiden.

Als je bijvoorbeeld 1 veulen moet fokken, zoals je in het voorbeeld noemt, dan heb je ook een diploma en vergunning nodig, moet je ook keuringen doen of gebruik maken van fokmerries/dekhengsten.
Of als je 3 paarden moet kopen, dan heb je ook geld nodig.

Uiteindelijk kun je het prima redden met 100.000,- . Je hebt misschien wat geduld en strategie nodig, maar het is te doen. Mijn doel is ook om een spel op te zetten waarbij je wel een soort strategie nodig hebt om je stal beter te maken, zodat je een beetje met een doel speelt i.p.v. geld in overvloed te hebben en alles te kunnen doen wat je wilt.


Het moet inderdaad niet te makkelijk worden maar het eerste level is best moeilijk aangezien je dan helemaal nog niks hebt en je nog moeilijk winst kunt maken vanwege je alles nog moet opbouwen :)

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 14:28

Is er trouwens niet iemand die je kan helpen als je de kleind hebt? Zou het jammer vinden als het spel dan stil kont te liggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:42

kayaxtg schreef:
Is er trouwens niet iemand die je kan helpen als je de kleind hebt? Zou het jammer vinden als het spel dan stil kont te liggen :)


Ze wil dit liever niet aangezien het wachtwoord aan meerdere dingen van haar is verbonden.

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 21:55

Oh dat is inderdaad niet zo handig nee :P

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 22:07

Hihi als ik nu mijn medelijden refresh komt er soms wat bij te staan :P

Sweetgirl1
Berichten: 4575
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 23:31

spelen mensen deze nog wel is?