Horse nation

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 21:27

Dat van die kladblokken heb ik ook nog steeds wel. Dat horse-nation weg is, naja jammer dan. Alleen alle spullen die ook in de kladblokken stonden en bewaarde berichten (en dat was echt een hoop := ) .. Dat vind ik wel echt heel erg balen, nog steeds :D

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:17

Ik mis echt het fokken, was al best ver met SDG. Zou inderdaad echt top zijn als iemand het precies kon namaken. Ik zou het meteen weer spelen.

xRaisinJarig

Berichten: 1756
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:29

Volgens mij wa iemand bezig met zo'n site en ze had een beetje de opstelling van HN gekopieerd. Horse Utopia heet t geloof ik, maar is nog in bèta ofzo

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:40

xRaisin schreef:
Volgens mij wa iemand bezig met zo'n site en ze had een beetje de opstelling van HN gekopieerd. Horse Utopia heet t geloof ik, maar is nog in bèta ofzo


heb mij geregistreerd, nu hopen dat het er echt op gaat lijken. Helaas krijg ik alles wat ik opgebouwd heb op hn niet meer terug..

evie21girl

Berichten: 507
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Limburg in nl

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 22:38

Is het die Belgische site die jullie bedoelen? Want heb net een account gemaakt, maar blijkbaar is het spel nog in een beginfase want ik kan alleen maar klusjes doen en verder niks.

xRaisinJarig

Berichten: 1756
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:47

Ja klopt, de maker is pas begonnen nadat HN stopte en moest volgens mij ook mog eerst leren programmeren etc. dus het zal wel even duren voordat het echt een volwaardig spel is.

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:44

xRaisin schreef:
Ja klopt, de maker is pas begonnen nadat HN stopte en moest volgens mij ook mog eerst leren programmeren etc. dus het zal wel even duren voordat het echt een volwaardig spel is.


dus het is wel iemand die weet hoe Hn in elkaar stak enzo? Hoop echt dat het er op gaat lijken haha.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:16

Horse Utopia wordt inderdaad door iemand gemaakt die op Horse-Nation heeft gezeten. (bedoel .. mijn Beeb staat in het logo .. kan niet anders hee :P)
Maar geloof me, HN ga je nooit meer terug krijgen zoals het was. ;)

Net zoiets dat Horse Reality mij niet aan spreekt ..

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:58

Ik heb ook een hele tijd op HorseNation gezeten! Ik heette daar volgens mij ook amandananana, kan ook nog Panski zijn geweest. Rachelle ken ik nog wel, ik zat altijd in dat chat-topic op het forum. Ik speelde echt vanaf het begin..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 15:15

amandananana schreef:
Ik heb ook een hele tijd op HorseNation gezeten! Ik heette daar volgens mij ook amandananana, kan ook nog Panski zijn geweest. Rachelle ken ik nog wel, ik zat altijd in dat chat-topic op het forum. Ik speelde echt vanaf het begin..


God dan zijn wij echt van de oude stempel haha. Toen de main-chat nog echt een main-chat was en dat eigenlijk alles was waar het forum om draaide :') Ook altijd dezelfde mensen :')

Dat horse reality is echt een regelrechte flop.. Sorry dat ik het zeg :+ Ach... T moet een bezigheid hebben toch..

xRaisinJarig

Berichten: 1756
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 19:21

Op het moment kun je inderdaad nog niet zo veel met HorseReality, en op het is het echt dood in t spel, omdat er maar weinig updates zijn.

Maar ik denk dat als het complete spel online is, het misschien nog best interessant is.

Maar denk niet dat het beter zal worden dan HN. Heb veel spelletjes gespeeld op internet, maar HN is echt de enige waarbij ik ben blijven hangen.

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:57

chelle_dora schreef:
amandananana schreef:
Ik heb ook een hele tijd op HorseNation gezeten! Ik heette daar volgens mij ook amandananana, kan ook nog Panski zijn geweest. Rachelle ken ik nog wel, ik zat altijd in dat chat-topic op het forum. Ik speelde echt vanaf het begin..


God dan zijn wij echt van de oude stempel haha. Toen de main-chat nog echt een main-chat was en dat eigenlijk alles was waar het forum om draaide :') Ook altijd dezelfde mensen :')

Dat horse reality is echt een regelrechte flop.. Sorry dat ik het zeg :+ Ach... T moet een bezigheid hebben toch..

Jaja daar ken ik jou ook van! De main-chat hahaha. Met die posts did je dan ging maken als je een speciaal aantal had haha

Suliko

Berichten: 4316
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 11:55

Nog meer die HN nog altijd missen -O- _O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 16:55

Suliko schreef:
Nog meer die HN nog altijd missen -O- _O-


Absoluut, dat blijft toch altijd wel een gemis. Al moet ik zeggen dat ik een poging heb gedaan om een fb forum daarvoor te maken, maar dat ging helaas ook niet.

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Horse nation

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 19:39

Ja ik mis het heel vaak !