Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waarschijnlijk ziet hij nu wél waar hij naar toe rolt.
NatassJa schreef:Ach gosh, volgens mij een dwergje.. Die mensen proberen er nog iets van te maken, maar je ziet hier ook maar 28 sec. Wat er voor de rest met hem gebeurd...?
Zoals ik het nu zie, zeg ik geen paardwaardig bestaan.
Maar een barbie omdat hij een staartje in heeft?Waarschijnlijk ziet hij nu wél waar hij naar toe rolt.
daantjuhhh schreef:Jullie schreeuwen wel allemaal inslapen.
Maar wie zegt dat dit diertje hier altijd in moet blijven 'hangen'
Ik ben het helemaal met jullie eens als een paard voor altijd zo moet blijven leven dan is het geen dierwaardelijk bestaan en is inslapen naar mijn idee de beste keuze.
Maar als dit iets is van tijdelijke aard.
Dan kan dat heel anders zijn natuurlijk.
Veulen van een kennis heeft een maand in z'n hangmat moeten hangen.
Beestje heeft het wel gered en heeft nu als alles meezit nog hopelijk minimaal 20 mooie jaren voor de boeg.
daantjuhhh schreef:.
Citaat:Kleine Roo mag dan wel geboren zijn met misvormde pootjes, toch is de pony moedig genoeg om er op een extreem hete dag met zijn rolstoel op uit te trekken. Erg snel gaat hij nog niet vooruit, maar ook in het dierenrijk baart oefening kunst en is geduld een schone deugd.
"Hij geeft niet op en raakt evenmin gefrustreerd door de uitdagingen die hij elke dag moet aangaan," aldus de baasjes van Roo op Facebook. "Hij heeft geleerd om compromissen te sluiten en als het niet lukt op een bepaalde manier, dan zal het wel op een andere gaan."
Christiene schreef:daantjuhhh schreef:Jullie schreeuwen wel allemaal inslapen.
Ik ben het helemaal met jullie eens als een paard voor altijd zo moet blijven leven dan is het geen dierwaardelijk bestaan en is inslapen naar mijn idee de beste keuze.
Maar als dit iets is van tijdelijke aard.
Dan kan dat heel anders zijn natuurlijk.
Veulen van een kennis heeft een maand in z'n hangmat moeten hangen.
Beestje heeft het wel gered en heeft nu als alles meezit nog hopelijk minimaal 20 mooie jaren voor de boeg.
Ik lees net dat het dier al twee is.. dan is het niet een maand denk ik. dan vraag ik me af hoe die de twee jaar is door gekomen. Staat op de voorpagina van bokt nu.