Het filmpje hierboven was te verwachten! Zeker eigenschuld! ze wacht zelf ook heel relax of de hengst wat gaat doen vind ik!
mickydo
Geplaatst: 09-02-12 11:03
uuhhmmzz ja , nature calls Eigen schuld dikke bult , niemand is in mijn ogen bezig met wat de hengst aan het voorbereiden is. Goed verstand van zaken die mensen zeg ...
volgens mij hebben die meisjes niet echt verstand ervan,dus dat meisje de schuld geven van die hengst vind ik wat ver gaan,hopelijk heeft ze er niks aan overgehouden.
Tja...dit was te verwachten natuurlijk.. En als ze er geen verstand van hebben is het al vreemd dat ze hengsten en merrie's met leken op weg laten gaan denk ik dan.
Ik heb wel eens eerder zon filmpje gezien met van die meiden op paarden en dat de hengst erdan opspringt.. maar deze gaat wel heel ruw voor de meisje op die merrie..
zo hij heeft zijn been echt op haar been en daarna word ze zo wat geplet.. en dan al draaiende klemt/ trekt hij haar hard op de grond als die merrie uitglijd..
ze heeft nog geluk gehad..
verder wel erg dom zeg.. dat ze er hengsten bij doen... die merrie was volgens mij nog hengstig ook..
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 12-02-12 14:00
Nou, volgens mij heeft ze er behalve wat blauwe plekken niet zoveel aan over gehouden. Moeten ze maar beter opletten.