http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Spe ... gz5knf03eh
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanneke schreef:Als ze zo'n zak rond hen naar boven trekken en dan weer laten vallen, dan ligt daar vanonder al iemand in...dan gaat de ene dame liggen en gaat de andere staan, en zo wisselen ze ook wel eens van persoon. Je zal zien dat die doeken altijd blijven liggen op de grond en het altijd lijkt of er nog iemand inligt, vind ik toch.
lonniejj schreef:Vanneke schreef:Als ze zo'n zak rond hen naar boven trekken en dan weer laten vallen, dan ligt daar vanonder al iemand in...dan gaat de ene dame liggen en gaat de andere staan, en zo wisselen ze ook wel eens van persoon. Je zal zien dat die doeken altijd blijven liggen op de grond en het altijd lijkt of er nog iemand inligt, vind ik toch.
Volgens mij ook, als ze het jurkje verwisseld op 40 seconden, gaat er een dame met zwart haar in en vervolgens komt er een blonde dame uitgewandeld met korter haar. Of ze moet een pruik ophebben, of dit is dan een andere mevrouw
kimmysan schreef:Haha nou dan moet je maar is goed kijken naar die dingen van de voren... Daar zit echt niemand in hoor
Vanneke schreef:kimmysan schreef:Haha nou dan moet je maar is goed kijken naar die dingen van de voren... Daar zit echt niemand in hoor
En waarom staat er dan een plaat achter? Waar ze makkelijk door kunnen kruipen, en waarom slaan ze het doek altijd nog eens naar achter als het op de grond valt, om zeker te zijn dat die persoon die er nog inligt, goed verborgen is. En langs de vloer kunnen ze ook gaten maken om erdoor te kruipen, ..komaan zeg, trucs genoeg hoor, je denkt toch niet dat dit magie is..dit zijn gewoon goede illussies.