[Centraal topic] Welke ... ben jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

[Centraal topic] Welke ... ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 22:41

Aangezien het niet op lijkt te houden al die "welke ... ben jij' of "welke kleur is jou..." heb ik besloten daar een centraal topic voor te maken.
Hierin kan iedereen zijn url's zetten voor die soort kwisjes.Ook is het niet meer toegestaan te antwoorden met "Ik ben ..." Dat is nl voor niemand spannend om te lezen en zo blijft het topic ook een beetje schoon!

De topic's die vanaf nu geplaats worden in Links (dus niet hierin) gaan op slot of naar de mesthoop.

Thanx Lachen
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 25-08-03 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 15:52

hmmm.... ik vond het juist wel leuk om te kijken wat voor personen de andere waren Boos!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:27

hihi ik ook. sorry ik had er vandaag nog 3 opgezet Bloos
Ik zal in t vervolg wat beter opletten Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 00:22

Van jouw motivatie begrijp ik eerlijk gezegd niets, PG.
Veel bokkers amuseren zich geweldig met dit soort kwisjes en met name de uitkomsten vinden deelnemers kennelijk leuk genoeg om te plaatsen.
Dus mag ik me even afmelden bij 'voor niemand spannend om te lezen'?
Ik vind het dat nl. wèl, maar voor een ander wil ik niet spreken.

Topic 'schoon'?
Ik zal het allemaal wel weer verkeerd begrepen hebben. Zucht.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:16

Ik vind t ook leuk om te zien Lachen misschien wel een afwijking.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:26

Inderdaad, what's the fun in die kwisjes als je niet kan vergelijken? Tong uitsteken Vind ik er niets meer aan Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 11:51

DE URL"s mogen gewoon blijven komen natuurlijk, daar was helemaal niets mis mee.
Het werden er alleen ZO veel (en het duurde zo lang) dat de persoonlijke en echte leuke links helemaal ondergesneeuwd werden.

Als jullie een betere oplossing hebben mag het ook.
Ik wil de URL"s totaal niet verbieden maar 20 topics in een week over "wat ben jij" gaat toch wel een beetje ver.

En jullie menen toch niet echt dat je al die reacties gaat door kijken wie wat is? Bloos! Mja, ok, ieder zijn persoonlijke intresses Knipoog

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 15:57

Percies!! (die persoonlijke interesses)(en jaaaaaaa, ik kijk altijd de uitkomsten van anderen na!)
Afgezien van het feit dat het er niet elke week 20 zijn: wat is er tegen?
En zijn dit dan niet kennelijk 'echt leuke links' voor Bokkers (ook al boeit het jou en wellicht een boel anderen niks)?
Dit is nu hype, over een poosje weer iets anders. Toch?

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 09:29

Ik kijk wel altijd de reacties van anderen na. Kijken wat ik had kunnen zijn, of ik de enige ben die dat is of dat ik lotgenoten heb Haha!

Ik snap ook niet waarom die topics niet meer zouden mogen, ik amuseer me er prima mee OK dan!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 16:21

Ik dacht inderdaad dat het een hype was. Normaal is dat ook hoogstens zo'n 3 maanden.
En dan vind ik het prima...
Maar het duurde zooo lang en het waren ern voor zooo veel dat het mensen begon te irriteren (ik was niet de enige hoor, dit is mede uit verzoek gedaan).
Denk hierbij aan de collages topic's. Het was super leuk om ze te zien, maar niet als heel (toenmalig) ITP ermee overstroomde. Dat was gewoon levendig zonde...

Zoals ik al zei ben ik best bereid een andere oplossing te vinden/maken maar dan moeten jullie met ideen komen. (mag hier maar liever via pb, daar kijk ik uiteraard sneller).

Succes OK dan!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:32

Hum, ik vond het ook wel leuk. Ook leuk om te zien wat de anderen hadden voor uitkomst. Eerlijk gezegd stoorde ik me er niet zo aan. In Links gaan de topics over het algemeen toch niet zo hard als in de andere fora dus ik zie het probleem niet zo.
Maar goed, mocht het dus toch een probleem zijn....een mogelijke oplossing heb ik nog niet.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 19:07

Ik begrijp wel dat het zo niet kon, heel LN stond vol met deze links, er zijn vast mensen die het leuk vinden maar ook genoeg die het niet leuk meer vonden door dat het zo lang duurd, en liever ''echte'' links of iig ook andere links dan zulke te zien. Begrijpelijk dat er iets aan gedaan word vind ik..

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 23:35

Maar als er nou iedere week (dag, om de dag, bla bla) topic komt, als stickey ofzo. (1tje dus) En dat iedereen daar in reageert wat diegene is. En dan de volgende keer weer een andere, en op die ene gaat weer een slotje. Zo houd je het in de hand, worden het er niet te veel, en kunnen mensne de reacties lezen!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:24

Joyce schreef:
Ik begrijp wel dat het zo niet kon, heel LN stond vol met deze links, er zijn vast mensen die het leuk vinden maar ook genoeg die het niet leuk meer vonden door dat het zo lang duurd, en liever ''echte'' links of iig ook andere links dan zulke te zien. Begrijpelijk dat er iets aan gedaan word vind ik..


Verward Je bent toch niet verplicht op topics te reageren die jou niet aanspreken? Verward

Vind je dat er te weinig andersoortige links zijn?
Draag ze dan vooral zelf aan!

Iedereen blij. Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:17

ik vind dat pinky gelijk heeft hoor. het werd gewoon té. wat ben je er nou mee te weten wat iedereen is? na een dagje ben je het vergeten, en die kwisjes kloppen toch niet!! bovendien, als je het echt wil weten vraag iemand om het te doen en het antwoord te geven. hoewel je toch al weet dathet niet klopt.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 22:21

Ik heb het er met de mede-mods over gehad en het kan niet verder zoals het was.
Ik sta open voor jullie ideen, zeker weten, maar ik ga het toch verbieden dat er dagelijks nieuwe topic's bijkomen.
Vanaf nu een slotje op de nieuwe topics.
Dit topic blijft staan en er komt een nieuw topic voor alle URL's.
Als je iets wilt melden; doe dat dan hier! (Dus NIET in dat andere topic).

Groetjes Kim
Mod LN

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:16

ITP is in mijn ogen heel wat anders, daar wordt veel meer geplaatst.. hier is het nogal rustig zonder quizjes en voor mij heeft het helemaal geen zin om nog ook maar naar die quizjes te kijken als ik me niet kan vergelijken, wat is de fun dan nog? Zou het geen oplossing zijn om net als op EA bijv voor de topics een afkorting te zetten? [QZ] = Quiz, [EW] = Eigen Website, [FM] = Forum etc?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 00:15


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 00:28

Het moet geen battle worden tussen verschillende soorten topics op verschillende forums die zo hun einde vinden... daar krijg je herrie mee tussen gebruikers. van sommige dingen kan ik het begrijpen, van sommige weer minder. Maargoed we zullen zien wat het wordt.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:02

Missy schreef:
Ik kijk wel altijd de reacties van anderen na. Kijken wat ik had kunnen zijn, of ik de enige ben die dat is of dat ik lotgenoten heb Haha!

Ik snap ook niet waarom die topics niet meer zouden mogen, ik amuseer me er prima mee OK dan!


me 2 dat zijn bijna de enige links waarvoor in hierkom Schijnheilig

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:19

nog een van de redenen dat ze er niet meer zouden horen is dat de antwoorden geen links meer zijn. zo wordt het een slowchat, eerder. maar het idee van zowel pinky als sypheron zou een oplossing zijn.
zoals botervlieg al zei is 'links' anders een stil forum. het is dan ook niet zoals op andere websites, waar iedereen een overzicht heeft van alle paardenlinks en waar je kan aanvullen (zoals paarden.pagina.nl) idee??
ik ga nog een paardenlinkje plaatsen Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 16:02

Kan er geen apart topic komen voor antwoorden? Dan zet je de naam van de quiz boven je antwoord waar het bij hoort ofzo?

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 17:03

Sypheron schreef:
Kan er geen apart topic komen voor antwoorden? Dan zet je de naam van de quiz boven je antwoord waar het bij hoort ofzo?


Dat word dan echt superrommelig.. Maar kan natuurlijk wel.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 02:19

Tja het is beter dan helemaal niets.... ben er nog steeds geen voorstander van dat het zo moet... maargoed..

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 15:58

Er is een centraal topic waarin jullie de quizjes kunnen zetten. Losse quizjes worden geslotteerd, ik zet het centrale topic bovenaan.
Problemen via Pb.

Dit topic gaat van sticky af en op slot.

Thanx