Bij toeval stuitte ik op een straatrace die gehouden wordt tussen twee paarden; op de weg en met auto's schrikbarend dicht achter die paarden aan rijdend. Als ik de vele links zie in youtube, worden deze races geregeld gehouden en het lijkt me dat het gewoon op de openbare weg gebeurd zonder organisatie eromheen of wat dan ook. Dit gebeurd o.a. in het Verenigd koninkrijk en zal wel het nieuwe tijdverdrijf zijn voor de jeugd? Of misschien zit ik er wel helemaal naast en is dit DE manier om de uitstoot van fossiele brandstoffen in het racen wat terug te dringen.
Hmm, ik weet niet wat ik er van moet vinden. De auto's die er vlak achter zitten lijken mij de paarden te beschermen, gezien de rest allemaal inhaalt/er voor bij rijd en die voorste 3 auto's niet.
denk idd dat de auto's de andere auto's tegen houden. je ziet ook op het laatst dat er een auto langs wil en dat deze tegengehouden wordt. verder is dit toch funest voor de benen. temiste dat heb ik altijd geleerd.
vind het niet goed. maar tis wel grappig als je kijkt naar de file die ze vormen
Poiuytrewq
Geplaatst: 17-06-10 11:23
Tsja ik vind het niet zo grappig, echt hard gaat het niet en stel dat je haast hebt en er achter zit Doe dit lekker op eigen terrein en hinder ander verkeer niet zo erg
Tja van draven op asfalt zullen ze niks overkomen, en het gebeurd neem ik aan niet dagelijks op deze snelheid.
Ben wel benieuwd naar of er verder nog een idee of organisatie achter zit? Als het nou idd nog een stunt is om aandacht voor het milieu te vragen, dan zie ik liever dat als raceauto's die doelloos rondjes rijden en ik weet niet hoeveel benzine verspillen. En ja natuurlijk rijden er een aantal auto's hier mee, maar dat valt in het niet bij wat er bij de formule 1 doorheen gaat.