mennen voor mensen met weinig geld?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chestnut89

mennen voor mensen met weinig geld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 11:28

zou dit de nieuwe manier van mennen worden? hoop 't voor de pony niet

Mechelfan

Re: mennen voor mensen met weinig geld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:38

Tja, hij heeft wel aan alles gedacht, zelfs een achteruitkijkspiegel!!!

De manier van vastzitten aan het schoftje lijkt me niet zo vriendelijk en ik heb ook wel wat twijfels aan de degelijkheid van de materialen, maar ja, je kan wel rijden met weinig!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:41

tsja, waarom geld uitgeven voor het borststuk en de broek. Volledig zinloos, want het paard trekt met het schoftje. Kan dus nog goedkoper. :D

Pony ziet er helaas niet gezond uit.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:48

Ik vind het ingenieus. Brave pony ook, en kennelijk hindert 't 'm niet, anders bleef-ie niet zo netjes helemaal los stilstaan.

Pony liep wel licht kreupel, da's jammer.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:50

Op zich vind ik het wel handig dat de pony helemaal kan ronddraaien onder de stang door. Ziet er best grappig uit, zou het zelf hier nooit meedoen, mag dan weinig geld hebben maar ik wil wel in stijl :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:53

Hmm sja wat moet je hier nu van denken? Ik zat echt naar het filmpje te kijken met de gedachten wat hij aan het doen was? :+
Mn vriend zei ookal; Wat is hij aan het doen dan? Beestje lijkt wel een robotje zo..

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:55

Wat een gek...
Ondeugdelijk materiaal, een pony die eruit ziet alsof hij de ziekte van Cushing heeft met al die krullen en die nog niet rad is ook...
Een echte dierenliefhebber :n
Iemand trouwens gelet op het hek waar de pony aan vast staat?

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 11:59

Ik vind het jammer dat de pony er onverzorgd uit ziet, kijk maar eens naar haar vacht en hoe ze loopt.
Voor de rest naar mijn idee een paardvriendelijke uitvinding. geen last van een bit in zijn/haar mond. Het ziet er alleen niet echt prachtig uit en ik heb mijn twijfels over sommige materialen ;)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:01

zeer knap gemaakt, waarom heb je een broek nodig? waarom heb je een borsttuig nodig?

ik vond het wagentje wel helemaal te gek :+ hij kan zo het circus in
;}

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:06

Billy schreef:
Wat een gek...
Ondeugdelijk materiaal, een pony die eruit ziet alsof hij de ziekte van Cushing heeft met al die krullen en die nog niet rad is ook...

Dus als een pony de ziekte van Cushing heeft mag hij niet meer werken? Want dat haal ik uit je tekst. Ik zag alleen dat hij even gevoelig loopt bij de overgang van gras naar straat, maar daarna niet meer :n

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:09

Hahahha :') creatief met troep :Y)
bij 3.36, dat plukje gras bij die pony :+ zo schattig! en dan op t laatst, heel nonchalant aftuigen, dondert t op de grond :))

hihi, sorry, ik vind het wel sneu voor de pony, vacht ziet er idd niet goed uit, maar ik denk dat het verder wel oke is.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:10

In 1 woord: Verschrikkelijk! Hoe achterlijk moet je zijn om zóiets te bedenken..... kan er met m'n hoofd niet bij. Net zoals de mensen die vinden dat dit 'wel grappig' is of prima kan. Vraag me af of deze mensen zelf verstand van mennen hebben.... :Z

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:13

Dit past niet binnen het informatieve karakter van AR, ik zal dit topic verplaats van AR naar LN.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:15

Dyonne schreef:
Dit past niet binnen het informatieve karakter van AR, ik zal dit topic verplaats van AR naar LN.

Dat snap ik niet helemaal eigenlijk........... 'informatief' kun je natuurlijk breed opvatten.
Maar moet alles informatief zijn wat op AR geplaatst word? Een topic waarin iemand vertelt dat hij/zij zo trots is op de eerste keer dat haar pony voor de wagen staat is toch ook weinig 'informatief'?
Vind het juist hier helemaal niet passen; 'andere interesses dan paarden' --> links.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:31

wat is er mis met bitloos mennen, of ging het filmpje daar niet over??? :+ ;)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:34

Even nog een korte uitleg.
Het betreft een filmpje, dus zou daarmee op AR-ITP thuishoren, maar hier is het alleen de bedoeling iets te plaatsen van je eigen aanspanning, en niet van een 'vreemde'.
Daarnaast is dit filmpje geen voorbeeld of informatie toevoegend voor AR.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 12:36

Jawel hoor, het laat overduidelijk zien hoe het niet moet...heel informatief.
Ik ben als de dood dat elke zot met een shetje hiervan leert en ook met de meest onnozele materialen denkt dat hij aangespannen kan rijden...

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:05

Oooh, maar als het ook zo kan!
in dat geval zal ik de eigenaresse van mijn verzorgpaarden even bellen dat ze dat peperdure ideal tuig weer terug kan gaan brengen, plastic is een stuk goedkoper (ze krijgen geloof ik wel een beetje last van de rug zo, maar ach, t zijn maar pony's)! en als we dan toch weggaan met de wagen, waarom zouden we dan nog van te voren gaan poetsen? een verzorgde pony is zooo vorig seizoen, die onverzorgde look is helemaal hot.. die broek werkt ook goed joh, die vang niet alleen de wagen op, maar dwingt pony-lief ook gelijk om zijn kont er onder te gooien, handig joh. En de volgende keer dat er hier eentje niet goed loopt gaan we er gewoon mee rijden, dat doet die man toch ook.. DA kost alleen maar geld toch?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:09

Dyonne schreef:
Even nog een korte uitleg.
Het betreft een filmpje, dus zou daarmee op AR-ITP thuishoren, maar hier is het alleen de bedoeling iets te plaatsen van je eigen aanspanning, en niet van een 'vreemde'.
Daarnaast is dit filmpje geen voorbeeld of informatie toevoegend voor AR.

Dat laatste mag ik inderdaad hopen, hoop dat niemand zo ongelofelijk dom is om dit ooit in zijn hoofd te halen om te gaan uitproberen.....

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:11

dark_nijnte schreef:
Oooh, maar als het ook zo kan!
in dat geval zal ik de eigenaresse van mijn verzorgpaarden even bellen dat ze dat peperdure ideal tuig weer terug kan gaan brengen, plastic is een stuk goedkoper (ze krijgen geloof ik wel een beetje last van de rug zo, maar ach, t zijn maar pony's)! en als we dan toch weggaan met de wagen, waarom zouden we dan nog van te voren gaan poetsen? een verzorgde pony is zooo vorig seizoen, die onverzorgde look is helemaal hot.. die broek werkt ook goed joh, die vang niet alleen de wagen op, maar dwingt pony-lief ook gelijk om zijn kont er onder te gooien, handig joh. En de volgende keer dat er hier eentje niet goed loopt gaan we er gewoon mee rijden, dat doet die man toch ook.. DA kost alleen maar geld toch?

:') Inderdaad..........

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:11

Het idee, hoewel niet nieuw, is leuk; de uitvoering prut.

Afbeelding
Daar ken ik dit principe van. Het kàn dus wel.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:14

Albert schreef:
Het idee, hoewel niet nieuw, is leuk; de uitvoering prut.

http://www.zwartjens.nl/gerlinus/gerlinus%20klein.jpg
Daar ken ik dit principe van. Het kàn dus wel.

Nu je het zo zegt; dit heb ik inderdaad ook weleens gezien. Opzich een leuk idee voor enkelspan, toch meer comfort en wendbaarheid in enkelspan dan met een lamoen, al lijkt het me alleen van toepassing op dit soort authentiek gerij, zie een marathon/recreatiewagen nog niet zo snel op deze manier bevestigd zijn....
Maar Albert, op de manier van bovenstaande foto drukt toch ook 'al' het gewicht op de schoft, en trekt het paard dus niet met z'n borst?

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 13:26

JoyCiej007 schreef:
Maar Albert, op de manier van bovenstaande foto drukt toch ook 'al' het gewicht op de schoft, en trekt het paard dus niet met z'n borst?

Al dat gewicht zal wel meevallen; de tweewieler waar in dit geval Gerlinus voor staat zal redelijk in evenwicht zijn. Hoe het trekken opgelost was weet ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:27

Billy schreef:
Wat een gek...
Ondeugdelijk materiaal, een pony die eruit ziet alsof hij de ziekte van Cushing heeft met al die krullen en die nog niet rad is ook...Een echte dierenliefhebber :n

Weleens een natgeregende wintervacht van een shet gezien ;) ?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 18:44

Bizzybijtje schreef:
Billy schreef:
Wat een gek...
Ondeugdelijk materiaal, een pony die eruit ziet alsof hij de ziekte van Cushing heeft met al die krullen en die nog niet rad is ook...Een echte dierenliefhebber :n

Weleens een natgeregende wintervacht van een shet gezien ;) ?

Ja, zat, en die waren gewoon glad.
Er zal best wat slag in zitten maar niet dit soort overdreven krul.