Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Wat een gek...
Ondeugdelijk materiaal, een pony die eruit ziet alsof hij de ziekte van Cushing heeft met al die krullen en die nog niet rad is ook...
Dyonne schreef:Dit past niet binnen het informatieve karakter van AR, ik zal dit topic verplaats van AR naar LN.
Dyonne schreef:Even nog een korte uitleg.
Het betreft een filmpje, dus zou daarmee op AR-ITP thuishoren, maar hier is het alleen de bedoeling iets te plaatsen van je eigen aanspanning, en niet van een 'vreemde'.
Daarnaast is dit filmpje geen voorbeeld of informatie toevoegend voor AR.
dark_nijnte schreef:Oooh, maar als het ook zo kan!
in dat geval zal ik de eigenaresse van mijn verzorgpaarden even bellen dat ze dat peperdure ideal tuig weer terug kan gaan brengen, plastic is een stuk goedkoper (ze krijgen geloof ik wel een beetje last van de rug zo, maar ach, t zijn maar pony's)! en als we dan toch weggaan met de wagen, waarom zouden we dan nog van te voren gaan poetsen? een verzorgde pony is zooo vorig seizoen, die onverzorgde look is helemaal hot.. die broek werkt ook goed joh, die vang niet alleen de wagen op, maar dwingt pony-lief ook gelijk om zijn kont er onder te gooien, handig joh. En de volgende keer dat er hier eentje niet goed loopt gaan we er gewoon mee rijden, dat doet die man toch ook.. DA kost alleen maar geld toch?
Albert schreef:Het idee, hoewel niet nieuw, is leuk; de uitvoering prut.
http://www.zwartjens.nl/gerlinus/gerlinus%20klein.jpg
Daar ken ik dit principe van. Het kàn dus wel.
JoyCiej007 schreef:Maar Albert, op de manier van bovenstaande foto drukt toch ook 'al' het gewicht op de schoft, en trekt het paard dus niet met z'n borst?
Billy schreef:Wat een gek...
Ondeugdelijk materiaal, een pony die eruit ziet alsof hij de ziekte van Cushing heeft met al die krullen en die nog niet rad is ook...Een echte dierenliefhebber
Iemand trouwens gelet op het hek waar de pony aan vast staat?
Bizzybijtje schreef:Billy schreef:Wat een gek...
Ondeugdelijk materiaal, een pony die eruit ziet alsof hij de ziekte van Cushing heeft met al die krullen en die nog niet rad is ook...Een echte dierenliefhebber
Iemand trouwens gelet op het hek waar de pony aan vast staat?
Weleens een natgeregende wintervacht van een shet gezien?