Dat paard blijft echt zo braaf en rustig, niet normaal!
Benieuwd wat die van mij zou doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Braaf beest inderdaad! Maar ook goed opgevoed! (zoals cassidy ook zegt). Die heeft duidelijk veel vertrouwen. 
Cassidy schreef:Goed opgevoed paard, super. Wijken voor druk aan het hoofd, meelopen als er aan het halstertouw wordt getrokken. Ook niet in paniek raken op het moment dat hij in zijn halstertouw stapt, wijken voor druk op het been. Petje af voor degenen die het paard hebben opgevoed (en natuurlijk het paard zelf).

wopkelover schreef:dit paard is blijkbaar geleerd trekken aan het touw is lopen
Lijkt me namelijk niet zo handig 
Bovendien gaat het helemaal niet "bijna mis", er staan gewoon mensen omheen en het paard blijft volledig kalm, hond laat meteen los en mensen zitten er meteen bovenop. Mijn definitie van "bijna mis" is toch wel even iets anders dan zoiets hoor
WildWings schreef:wopkelover schreef:dit paard is blijkbaar geleerd trekken aan het touw is lopen
Wat heeft jouw paard dan geleerd? Trekken aan het touw is terugtrekken?Lijkt me namelijk niet zo handig
Ik vind 't echt geweldigBovendien gaat het helemaal niet "bijna mis", er staan gewoon mensen omheen en het paard blijft volledig kalm, hond laat meteen los en mensen zitten er meteen bovenop. Mijn definitie van "bijna mis" is toch wel even iets anders dan zoiets hoor