Foto gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Foto gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 21:42

Hey, ik zoek een donkere foto, zoals hier bijvoorbeeld maar dan met een volledig paard http://www.geocities.com/paarden_planeet/ En ook niet zo groot, dus een heel stuk kleiner. Kan iemand toevallig zoiest vinden op het net? Het mag ook een animatie zijn des noods...


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:03

Om andersmans foto te gebruiken moet je wel eerst toestemming hebben van de maker even voor de duidelijkheid...

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 19:27

Sypheron schreef:
Om andersmans foto te gebruiken moet je wel eerst toestemming hebben van de maker even voor de duidelijkheid...



Daarom dat ik eerst vroeg of er iemand wilde een foto 'maken' maar dit mocht niet van een moderator Verward

Btw, als er nergens een copyright-teken was mag dan van een bepaalde website 'spullen' genomen worden?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 23:11

Nee dan mag je eigenlijk nog steeds niet gebruiken... ik doe het zelf echter ook maar zorg gewoon dat het voor non-commerciele doelen is dan zal er niemand iets van zeggen... zodra je er iets commercieels mee gaat doen ben je in overtreding.

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-03 17:18

Sypheron schreef:
Nee dan mag je eigenlijk nog steeds niet gebruiken... ik doe het zelf echter ook maar zorg gewoon dat het voor non-commerciele doelen is dan zal er niemand iets van zeggen... zodra je er iets commercieels mee gaat doen ben je in overtreding.

Bedankt voor het antwoord, vroeg het me gewon af...
Maar waarom mag je op bokt geen topic zetten of iemand een foto wil bewerken of 'maken'?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers