Voor als je latijn en grieks hebt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Voor als je latijn en grieks hebt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 19:03


Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:14

Ik volg grieks dus zal even een kijkje nemen Haha!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:18

ik heb drie boeken grieks en allebei staan ze er niet bij ... Maar je moet wel oppassen met dergelijke vertaalsites hoor Knipoog, onze leraar heeft er eens een nagelezen van op internet en die was nogal slecht maar het is wel altijd handig als steun of om je vertaling op te baseren! Ik heb de site wel doorgstuurd naar m'n vriendin, die doet latijn en heeft Phoenix dus... Haha!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:26

Zania schreef:
:n ik heb drie boeken grieks en allebei staan ze er niet bij ... Maar je moet wel oppassen met dergelijke vertaalsites hoor Knipoog, onze leraar heeft er eens een nagelezen van op internet en die was nogal slecht maar het is wel altijd handig als steun of om je vertaling op te baseren! Ik heb de site wel doorgstuurd naar m'n vriendin, die doet latijn en heeft Phoenix dus... Haha!
???????????????

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-03 20:25

Zania schreef:
:n Maar je moet wel oppassen met dergelijke vertaalsites hoor Knipoog,


Jah maar onze lerares kent deze site ook al hoor. Nou heeft onze hele kla shet van internet (behalve de leerbeertjes). En onze lerares geeft ons nou ook andere opdrachten. Maar die zijn veel en veel makkelijker dan in het boek.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 15:50

Hej maar dit is vet handig. Wij mogen namelijk altijd weg als we de tekst afhebben met vertalen. Dus kan ik nou eerder weg. joepie niet elke vrijdag tot 4 uur!! Heel erg bedankt.