stef schreef:"ik had gelijk mijn paard uitgespannen"
Met als gevold dat je half ondersteboven gecrossed wordt terwijl de wagen er half achter hangt? met bijv 1 streng los?
Denk dat de meesten hier in zo'n situatie ook niet meer echt helder kunnen denken.
Vind dat ze het op zich goed probeerden op te lossen door te proberen de paarden aan de buitenkant te houden..
Waarom iedereen gaat lopen gillen? Adrenaline?
Weet nog 2 of 3 jaar terug op paard en koets, ging er ook 1 met wagen en al aan de kletter. Ik heb mn ogen dicht gedaan en gewacht tot het over was... Anderen gaan met open mond zitten kijken, weer anderen gaan gillen...
Zelfde vorig jaar op de KWPN hengstenkeuring toen 2 hengsten los raakten en met elkaar op de vuist gingen.
Je weet eenvoudigweg niet wat je in zo'n situatie doet als je er nooit ingezeten hebt
Volkomen mee eens! 
Natuurlijk als je dat filmpje kijkt, zit je te stuiteren achter je pc. Ooh doe nu niet! En kom op uit die bak!
Maar goed bedenk is dat jij zelf in die 'paniek' situatie zit. Dan kan jij niet meer voor de volle 100% denken!
En dan doe je wat er het eerste in je opkomt. En nee dat is niet altijd de goede manier!
Ik hoop dat er geen mensen/paarden gewond zijn geraakt!