The Sims

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 09:22


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:30

Ik WAS een simsfreak, heb tevergeefs geprobeerd hot date te downloaden en ik ben ermee gestopt voordat ik mijn computer uit het raam zou gooien.


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:47

Ohw ja, nog even een tip voor mensen die nu gigantisch gaan downloaden: je kan niet onbeperkt nieuwe spullen in the Sims plaatsen. Op een gegeven moment verdwijnen eerder gedownloade spulletjes als je er teveel in het spel probeert te zetten. Hetzelfde geldt voor skins.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:05

Nou, zal ik het uitleggen hoe het moet?
Het handigste is als je even een nieuw apje maakt op je bureaublad, zo doe ik het tenminste, en daar ga ik eerst alles naartoe downloaden.

Algemeen:
Zip-bestand: Bij de meeste sites zal je moeten downloaden in zogenaamd .zip formaat. Een zip-bestand in "ingepakt"zodat het sneller te downloaden is en als je het eenmaal hebt gedownloaden zal je het weer moeten "uitpakken". Hieronder noem ik de vloer, het stoeltje of de skin die je download gewoon een BESTAND. Want wat nu volgt geldt voor alles wat je download.
Voor het uitpakken heb je een programmaatje. Op de modernere windows-versies staat het programma winzip, dit start vanzelf op als je dubbelklikt op het bestand dat je in the sims wilt gaan zetten. Heb je dit programmaatje niet, dan kan je het via http://www.leejoo.nl downloaden.
Heb je het programma al dan dubbelklik je op het bestand en dan start winzip op. Je klikt op "I agree" en dan zit je in het programma. Nu klik je op "extract to" (uitpakken naar). Voor alle aparte bestanden (meubels, skins, tapijtjes) moet je naar een andere map uitpakken. Dat vertel ik hieronder.
ALS HET GEEN ZIP BESTAND IS":
Op het moment dat je gaat downloaden moet je een map kiezen waar je het bestand wilt plaatsen, kies de mappen die hieronder staan aangegeven.

Vloeren: De vloer extract (of download) je naar de map: (/programfiles)/maxis/thesims/gamedata/floors
Muren: De muur (behang e.d.) extract (of download) je naar de map (/programfiles)/maxis/thesims/gamedata/walls
Meubels, Lampen, schilderijen e.d.: Deze extract (of download) je naar de map (/program files)/maxis/thesims/gamedata/objects
Daken (dakpannen e.d.): De daken extract (of download) je naar de map (/program files)/maxis/thesims/gamedata/roofs
Skins (gezichten en kleding): Deze extract (of download) je naar de map (/program files)/maxis/thesims/gamedata/skins

Huizen verschillen per spel, en aangezien ik hot date niet heb heb ik geen idee waar jullie die moeten plaatsen. Bij http://www.thesimsresource.com staat wel een beschrijving.

Belangrijk: Laat bij deze handelingen het spel niet draaien, start het pas op als alle bestanden al op hun plaats staan! Als hje het nog steeds niet nap PB me dan even en beschrijf even heel goed WAT je niet snapt. Als iemand toevallig een kopie van Hot Date voor me heeft of kan maken, laat het ook even horen.

xxx

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:13

Graag gedaan hoor, moet iemand zijn Hot Date kwijt? Hihi

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 10:56

Kheops: Heb je ze gebrand van het origineel of heb je ze gedownload en gebrand?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 11:14

Wat heb jij een aardige broer! Als ie dat kan dan hè. Dan wil ik er heel graag eentje bestellen.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 20:36

Ik ga niet, maar ik wil alleen Hot Date.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 12:13

Waar heb je 'm gedownload dan? Kazaa? Of op een site?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 22:54

Aso hè? En die aap lijkt wel de aap van Michael Jackson!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 10:54

Nou heb ik mirc, kan ik geen games downloaden! Help!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 14:26

Ik heb een brander en het programma burning rom ja.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 20:59

http://thesims.ea.com/us/getcool/makecool.html

Dit linkje is voor de echte creatievelingen. Hier kan je kleine, 100% legale, programmaatjes downloaden waarmee je zelf behang kan maken, vloeren, schilderijen, gezichten en zelfs de perfect date. Erg grappig. Ik heb zelf die waar je vloeren en behang mee kan maken gehad, en dat was heel grappig. Zo heb ik 1 baan behang op de muur geplakt waar ik een foto van mijn kat op had gezet. Het was dus net een poster. Heel grappig. Bij skins kan je met een beetje handigheid je eigen gezicht stukje voor stukje op een skin plakken en jezelf door het spel laten wandelen. Op deze site trouwens ook nieuwe animalpacks, voor een set nieuwe huisdieren.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:38


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 18:35

Je bedoeld voor winzip? DIe is er namelijk niet, die moet je van kazaa halen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers