The Sims

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

The Sims

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 20:07

Haai!
Ik wed dat er vast wel mensen hier zijn die de Sims op hun comp hebben staan en die er wel wat van af weten duzz hier is mijn vraag:

Op welke site kan je allerlei dingen/dieren/etc. downloaden zonder dat het je geld kost en/of je moet aanmelden.
Ik zelf kan nergens iets vinden dus please help me!!!

xxx Simsfreak

p.s. alle sites zijn welkom!!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 20:20

hee dat zou ik ook wel willen weten ja. Ik heb alle versies op Unleashed na en ik zoek ook nog leuke dingen enz.

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 09:27


Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 10:01

Kijk eens op http://thesims.com

Je hoeft je hier nier aan te melden ( kan wel ) en je kunt er allemaal leuke gadgets en tricks vandaan halen.. Haha!

Het is de originele site van EA ( producent )

Ik heb trouwens Unleashed ( oftwel, beestenboel ) wel, en ik moet zeggen dat het zeker weer de moeite waard is.. Haha! Er zijn zoveel leuke nieuwe banen, dieren enz..! Haha!

Overigens, als je op vakantie hebt, dan weet ik hoe je geld moet bijmaken, zonder dat je ervoor werkt. Haha! Maar daar moet je me maar even voor PBen.. Haha!

*imke*
Berichten: 444
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: leiderdorp/ rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 14:16

bij kazaa (software) kan je ook delen van sioms downloaden enz.. ik heb daar houseparyy vandaan zelf heb ik het rijke leven en de gewone maar ben een beetje op uitgekeken Tong uitsteken wil wle een svakantie proberen Tong uitsteken

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:28

Als je geld wil moet je gewoo shift+ctrl+c en dan rosebud !;!;!;!;!;/ intypen en dan enter ingedrukt blijven houden en het ongeldeige codes geval negeren.. Haha!


lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 18:52

als je je aanmeld bij www.clubs.nl en zoekt op: sims dan kun je lid worden van sims clubs waar je dingen als tafels en kleren enzo kan downloaden...
veel plezier Knipoog

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 22:22

Hoi!

Wow, dat zijn al wat sites waar ik wat aan heb Bubbels! De rest ook alvast bedankt!!!

Ik heb trouwens alle sims behalve The Sims Online en die sims die bij Sims Deluxe zit.
Ik heb trouwens nog een aantal (gekopieerde) Sims Party's liggen dus diegene die interesse hebben pb-en mij maar. ik heb er 5.

Maarja, ik ga nu downloaden!!

xxx

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 22:26


Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 12:12

Hey voor hoeveel wil je die sims party hebben ?? die van ons is kwijt Haha!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 12:51

Sheerza, ik heb je een pb-tje gestuurd

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 18:15

ik heb ook wel interesse in the sims party, zou je mij ook een pb'tje willen sturen? thnx Lachen

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 00:03

Ok, ik heb nu een aantal huisen gedownload, waar moet ik ze in plaatsen met WinZip. Muren moeten bijv. bij Walls en vloeren bij Floors, maar waar moeten de huisen??
Weet een van jullie dat toevallig??

xxx

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 09:22


4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 14:54

Jeetje bubbels, volgens mij een echte SIMS-gek of niet?? Ik heb weleens iets gedouwnload maar ik kon het nergens in het spel terug vinden

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:30

Ik WAS een simsfreak, heb tevergeefs geprobeerd hot date te downloaden en ik ben ermee gestopt voordat ik mijn computer uit het raam zou gooien.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 23:37

Er staan zeker leuke dingen op die site! Oja, je kan wel merken dat ik blond ben: huiSen met een s...stomstomstom

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 23:48

hulp... k snap er echt niks van hoe je dit in je sims spel krijgt hoor.. k heb al wat gedownload...

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 10:31

Heeft er hier ook iemand gewoon de normale gecopierd, die die naar mij op zou willen sturen? of kun je die ook downloaden ergens?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 15:47

Ohw ja, nog even een tip voor mensen die nu gigantisch gaan downloaden: je kan niet onbeperkt nieuwe spullen in the Sims plaatsen. Op een gegeven moment verdwijnen eerder gedownloade spulletjes als je er teveel in het spel probeert te zetten. Hetzelfde geldt voor skins.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:05

Nou, zal ik het uitleggen hoe het moet?
Het handigste is als je even een nieuw apje maakt op je bureaublad, zo doe ik het tenminste, en daar ga ik eerst alles naartoe downloaden.

Algemeen:
Zip-bestand: Bij de meeste sites zal je moeten downloaden in zogenaamd .zip formaat. Een zip-bestand in "ingepakt"zodat het sneller te downloaden is en als je het eenmaal hebt gedownloaden zal je het weer moeten "uitpakken". Hieronder noem ik de vloer, het stoeltje of de skin die je download gewoon een BESTAND. Want wat nu volgt geldt voor alles wat je download.
Voor het uitpakken heb je een programmaatje. Op de modernere windows-versies staat het programma winzip, dit start vanzelf op als je dubbelklikt op het bestand dat je in the sims wilt gaan zetten. Heb je dit programmaatje niet, dan kan je het via http://www.leejoo.nl downloaden.
Heb je het programma al dan dubbelklik je op het bestand en dan start winzip op. Je klikt op "I agree" en dan zit je in het programma. Nu klik je op "extract to" (uitpakken naar). Voor alle aparte bestanden (meubels, skins, tapijtjes) moet je naar een andere map uitpakken. Dat vertel ik hieronder.
ALS HET GEEN ZIP BESTAND IS":
Op het moment dat je gaat downloaden moet je een map kiezen waar je het bestand wilt plaatsen, kies de mappen die hieronder staan aangegeven.

Vloeren: De vloer extract (of download) je naar de map: (/programfiles)/maxis/thesims/gamedata/floors
Muren: De muur (behang e.d.) extract (of download) je naar de map (/programfiles)/maxis/thesims/gamedata/walls
Meubels, Lampen, schilderijen e.d.: Deze extract (of download) je naar de map (/program files)/maxis/thesims/gamedata/objects
Daken (dakpannen e.d.): De daken extract (of download) je naar de map (/program files)/maxis/thesims/gamedata/roofs
Skins (gezichten en kleding): Deze extract (of download) je naar de map (/program files)/maxis/thesims/gamedata/skins

Huizen verschillen per spel, en aangezien ik hot date niet heb heb ik geen idee waar jullie die moeten plaatsen. Bij http://www.thesimsresource.com staat wel een beschrijving.

Belangrijk: Laat bij deze handelingen het spel niet draaien, start het pas op als alle bestanden al op hun plaats staan! Als hje het nog steeds niet nap PB me dan even en beschrijf even heel goed WAT je niet snapt. Als iemand toevallig een kopie van Hot Date voor me heeft of kan maken, laat het ook even horen.

xxx

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 16:45

http://www.mallofthesims.com
is lang geleden dat ik daar was maar daar had ik heel erg veel gedownload, is trouwens wel ff zoeken maar dan heb je ook wat.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 17:14

Dankja!!

Oja, huizen moet je niet plaatsen bij GAMEDATA, maar bij USERDATA. Ik zelf kan kiezen uit 8 userdata;s, ik denk voor ieder veld met huizen 1.
niet zo moeilijk dus.
Ok, dan ga je dus naar USERDATA, en dan naar HOUSES, en dan klik je op EXTRACT. Nou, dat is alles!!

xxx

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 17:16

bubbels schreef:
Huizen verschillen per spel, en aangezien ik hot date niet heb heb ik geen idee waar jullie die moeten plaatsen. Bij http://www.thesimsresource.com staat wel een beschrijving.
xxx


Heb je Hot Date niet? Zonde, je weet niet wta je mist Haha! Ik raad hem je iniedergeval wel aan, hij is leuker dan Vakantie (vind ik dan..)
Oja, bedankt voor de uitleg!!!