Waarom komt er nou niemand op mijn forum praten :( :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 11:18

Wehehehe,
ik zit in een dip!
Nog maar 5 kleine zielige mensjes hebben zich bij mij aangemeld (forum) wheheheheh!
Ik ben zo verdriethig!!!!!!
Please kom ook praten net zoals hier!
Wehehehe anders ben ik zo zielug!!!!
wehehehehe ik ben diep bedroeft en ik heb nogwel zoveel moeite voor dat forum gedaan!
<font size="60"><a href="http://www.paardenforum.cjb.net">www.paardenforum.cjb.net</a> <font size="4"> Praat please mee mensen please please please~!!!~


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 19:55

Oke oke mensen,
ik zal ut effe uitleggen hoe het bij mijn zielige kleine forrumetje gaat:

Als je je aanmeld kan je (als het goed is) gelijk praten...ga dan naar een "sub forum" (niet de index duz maar al die andere waar je uit kan kiezen bijv. paardenhippique) en klik onderaan de page op "post bericht" om een bericht te plaatsen...eerst had ik een forum waar je op "new topic" moest klikken maar dat vond ik zo onhandig dat ik daarmee gekapt ben en een ander forum heb gemaakt.Mijn forum bestaat pas 2 weken en ik weet natuurlijk <u><b>Bokt is de beste,daar kan niemand (zelfs mijn geweldige forum) niet aan tippen Haha! Tong uitsteken Lachen Lachen 0:) )
Hihihihi...
Nou als je er echt niet uitkomt...mail dan ff: kuszs@hotmail.com (als je je had aangemeld tenminste hea!)

Liefs,
shalane

P.s dat berichtje bij "paardenpraat" van please lees:appelflap bedoelde ik echt niet zo hoor! Ik was gewoon melig...
Maar daardoor Boos! Boos! heb ik wel van Bart een waarschuwing (wehehehe) gekregen en het was echt niet mijn bedoeling dus bij deze:
<font size="6"><u><b>Heike & Bart (en ander bokkers) SORRY! </u></b><font size="1000">
Have a nice day, <a href="http://www.paardenforum.cjb.net">www.paardenforum.cjb.net</a>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 19:56

Oke oke mensen,
ik zal ut effe uitleggen hoe het bij mijn zielige kleine forrumetje gaat:

Als je je aanmeld kan je (als het goed is) gelijk praten...ga dan naar een "sub forum" (niet de index duz maar al die andere waar je uit kan kiezen bijv. paardenhippique) en klik onderaan de page op "post bericht" om een bericht te plaatsen...eerst had ik een forum waar je op "new topic" moest klikken maar dat vond ik zo onhandig dat ik daarmee gekapt ben en een ander forum heb gemaakt.Mijn forum bestaat pas 2 weken en ik weet natuurlijk <u><b>Bokt is de beste,daar kan niemand (zelfs mijn geweldige forum) niet aan tippen Haha! Tong uitsteken Lachen Lachen 0:) )</u></b>
Hihihihi...
Nou als je er echt niet uitkomt...mail dan ff: kuszs@hotmail.com (als je je had aangemeld tenminste hea!)

Liefs,
shalane

P.s dat berichtje bij "paardenpraat" van please lees:appelflap bedoelde ik echt niet zo hoor! Ik was gewoon melig...
Maar daardoor Boos! Boos! heb ik wel van Bart een waarschuwing (wehehehe) gekregen en het was echt niet mijn bedoeling dus bij deze:
<font size="6"><u><b>Heike & Bart (en ander bokkers) SORRY! </u></b><font size="1000">
Have a nice day, <a href="http://www.paardenforum.cjb.net">www.paardenforum.cjb.net</a>

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 10:55

Oke oke,
ik zal ff wat aan mijn forum gaan knutselen!

Liefs,
shalane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers