Upload site met jpg of gif??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Upload site met jpg of gif??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 20:04

Hoii
Ik wil graag foto's uploaden, maar ik weet niet waar ik dat kan doen, en waar er dan jpg of gif achter komt!
Kunnen jullie me alsjeblieft helpen??

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 01:14

Je klikt met je rechter muis op een plaatje en kiest dan "afbeelding opslaan als" dan krijg je een schermpje vul je een naam voor het plaatje in en dan staat het op je computer bij "mijn documneten" en dan kan je het plaatje overal op jecomputer invoegen

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:28

je kan uploaden op http://www.clubs.nl

je word lid van clubs (=gratis) meld je bij een (paarden)club aan (= ook gratis), plaatst op een club een foto in het fotoalbum en de foto is geupload.

Als je daarna dan de foto op bokt wil zetten klik je met je rechtermuisknop op de foto en kiest voor eigenschappen en je kopieert de URL door dat regeltje te selecteren en dan op het (inmiddels blauw geworden) regeltje te klikken met je rechtermuisknop en dan kies je voor kopieeren)

als je dan dus de URL gekopieerd hebt dan zet je dat gekopieerde regeltje met Ctrl + v in een (nieuw) topic en daarvoor zet je dan [ i m g ] de URL [ / i m g ]

Maar dan zonder spaties maar dat zal je waarschijnlijk allemaal wel weten Knipoog
Ik hoop dat je het nu begrijpt!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 10:20

okee, tanx!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:54