Appaloosa Site

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:19

Valt me vies van je tegen dat je de hele zooi van paardenonline heb gekopieeerd onder informatie Misselijk


jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:04

Ja inderdaad,en die wil geld gaan verdienen met advertentie's... Lips are sealed

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 10:55

1.nee we hebben de site samen gemaakt
2.info komt uit boeken,maar is op een andere manier getypt
3.copyright staat er niet op,komen we niet voor in aanmerking omdat je dit wettelijk moet aanvragen,hiermee bedoelen wij:Wij halen plaatjes van sites waar het mag,en als iemand teksten,plaatjes ziet die copyright zijn,halen wij ze er zo spoedig mogelijk af
4.kijk is onder tips op die appaloosa site,is dat niet hetzelfde als paardenonline-tips...Tips kan je immers niet uit boeken halen
5.Ik ben niet gaan schelden,maar ik heb gezegt dat het me vies tegenvalt.De informatie heb ik overigens niet zelf getypt.
6.Op onze site staan bronvermeldingen
7.Ons forum,is heel origineel.Geen dezelfde smiles,kleurgebruik,namen voor subforums...

Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil,ik wil alleen maar zeggen dat ik het erg laag vind om zomaar tekst en informatie van andere sites af te halen.Zonder dat je het hebt gevraagt.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 10:59

appalover schreef:
je bent de originele maker van Horsecorner geen eens. En daarnaast ben je een klein rotkindje van 13!!!!!

Onee? De site is van ons samen.En wie scheld hier nou eigelijk?

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 11:59

appalover schreef:
Nou kijk, zij is er zelf mee begonnen en heeft het zelf uit lopen dagen, zij zit overal berichten te plaatsen op forums, dus lijkt het me net zo leuk om daarop te reageren en terug te doen.

het lijkt me verstandiger om hierover op te houden, maar waag het niet om weer overal diegene zwart te maken want dan heb je echt ruzie!

Zand erover ??? Party!!


Heb je een zonnesteek ofzo? Zij is hier degene die jat.En als je denkt dat wij teksten uit boeken jatten mag je alle boeken nakijken of er dezelfde teksten in staan Gaaaap Zoals al eerder gezegt,wij halen foto's van o.a www.webshots.com waar het dus mag.Ook hebben wij op onze site gezegt,dat als er foto's tussenzitten die van jou zijn,dan halen wij ze er onmiddelijk af.Maar nou worden wij heir voor jatters uitgemaakt.En loop je mijn forum te VERZIEKEN Gaaaap Met die domme crossposts van je.Dus wie scheld hier nou,en wie is hier nou aan het jatten en aan alle fora's aan het verzieken? Sorry hoor,maar bij het onderwerp links op bokt mag je commentaar geven.Nou en dat heb ik gegeven...En dan is het wel erg laag om te gaan zeggen dat ik het op aaaaaaaaallllllleeeeeeeee forums plaats... Terwijl jij hier degene bent die scheld en het op alle forums plaatst.

Bij deze een IP Ban op horsecornerforum.Je bent daar absoluut niet meer welkom aangezien je het daar aan het verzieken bent Misselijk


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers