Site Gezocht......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Site Gezocht......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 11:27

Hallo beste bokkers,

Ik ben op zoek naar een site waar je ideeen kan vinden voor springlessen en parcoursen bouwen.
Bij ons op de manege hebben we een springclub en ook springlessen, nu ben ik dus op zoek naar ideeen voor de springlessen want we doen vaak hetzelfde. Ook wil ik graag informatie over parcoursen en het bouwen hiervan. Hoe kan je een leuk parcours bouwen wat voor iedereen te doen is, zowel voor beginners als voor gevorden. We springen van 20cm tm 1.20m. Nu bouwen we zelf de parcoursen en we hebben zelf hindernissen van mensen die ons sponseren, dus als je een site weet waar je parcoursen van kan downloaden zou ook fijn wezen. Het is best moeilijk om elke keer zelf een parcours te bouwen.
Dus weet je een site over springen en springlessen en wat ik hierboven heb verteld, laat het me even weten.....

Alvast bedankt,

xxxx Jessica en ook namens de springclub

ps: zet een antwoord hieronder of stuur ffies een pb...

Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 15:22

Hallo bokkers,

Ben ik weer ffies.
Een zoekmachine mag ook hoor. Dan moet het wel een zoekmachine zijn voor paardendingen. Misschien is dat makkelijker.

xxxxxxx Jessie

myrthe

Berichten: 1353
Geregistreerd: 30-10-01
Woonplaats: ijsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 17:44

Lentigo schreef:
Hallo bokkers,

Ben ik weer ffies.
Een zoekmachine mag ook hoor. Dan moet het wel een zoekmachine zijn voor paardendingen. Misschien is dat makkelijker.

xxxxxxx Jessie

Als het gewoon paardendingen moeten zijn:
www.pony.pagina.nl
www.paarden.pagina.nl