Oordeel website (Cijfertje graag/Leraar gaf 7.2)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Oordeel website (Cijfertje graag/Leraar gaf 7.2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 23:56

Hallo!!

Ik moest voor informatica (deed 5VWO, weet sinds vandaag dat ik over ben naar 6VWO OK dan! ) dit jaar een educatieve website maken! Ik moest dit doen met mijn vriendin denise en 2 uitwisselingsstudenten. De 1 kwam uit Venezuela en de ander uit Amerika. Uiteindelijk hadden we een 7.2 Wat vinden jullie? Er zit best veel werk aan en ik ben benieuwt naar eventuele opmerkingen/aanmerkingen

Baseer eventueel je cijfer op:
- Kleur gebruik
- Animatie
- Pagina indeling
- Gebruiksvriendelijk enz

Hoeft niet zo hoor, maar kijk maar! Tong uitsteken J hoeft hem niet te lezen hoor, veel te veel werk maar wil graag mening! *LOL*

De link:

http://www.gentherapie6.tk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 00:09

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles gelezen heb Bloos .Maar qua vormgeving en alles een 9.5.Ben op internet al vele slechtere site's tegen gekomen.Wel net jammer dat gentherapie net geen hobby van mij is Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 00:10

- Die tekst achter je cursor aan is erg irritant Lachen

- Kleurgebruik is oke

- Indeling is goed, maar was leuker geweest met een mooie button en niet zo'n vlak

- En ik vind het irritant als je van pagina verwisselt dat het dan zo geanimeerd gaat, ik wil klik *Boem*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 02:13

Sorry, maar als een pagina 'overloopt' in de volgende is het voor mij al snel te traag Bloos
Meestal ben ik gericht aan het zoeken naar iets specifieks en ga ik niet wachten op mooie schermpjes. Een zoekfunktie vind ik persoonlijk altijd erg handig (of heb ik daar overheengekeken?).
Voor iedereen die "algemener" zoekt dan ik wellicht een prima site.

En voor 5VWO? Het had wel iets meer mogen zijn dan 7.2.
Sommige 'professionele' sitebouwers bakken er minder van.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 02:37

kleurgebruik is in principe goed, het vloekt niet.
pagina indeling vind ik wat minder, het kijkt prettiger als het menu apart staat van de informatie, bijv. langs de gehele linker zijde een vlak voor het menu. de foto's onder het menu vind ik namelijk nogal storend, die kunnen beter bijv. tussen de tekst staan.
voor de rest ben ik het wel ongeveer eens met het cijfer, zat te denken aan een 7,5 OK dan!
leuke opdracht ook, zoiets kregen wij nooit Scheve mond

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:07

Ik vind dat langzaam schuiven erg vervelend. Of stel het sneler in, of doe het helemaal niet.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:10

Hij doet het niet bij mij... Scheve mond

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:12

Kleurgebruik is prima, maar dat schuiven is best vervelend.. *heb geen zin om hele teksten te gaan lezen Lachen * maar op zich ziet het wel "leuk" uit.. 7.8

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 12:07

Heel erg bedankt voor jullie reacties! eerlijk gezegt vond ik het cijfer tegen vallen, en daarom wou ik jullie mening weten. Naar mijn mening zijn er inderdaad zeker veel slechtere sites op het internet!

De animatie overgang of ook wel IePageTransitions die heb ik gedaan omdat er animatie in moest zitten, en tja op de homepage de cursorslang (lettertjes achter de cursor) zijn daar ook een voorbeeld van.

Bedankt voor de tips, ik zal kijken of ik de paginaovergangen nog kan versnellen!
Kleurtrend Groen/Wit hebben we gedaan omdat het toch rustig is en beetje een ziekenhuis sfeertje geeft. Gentherapie is immers niet zo'n vrolijk iets. Het is voornamelijk van belang voor kinderen die ernstig ziek zijn, en als je dan zo'n knalgele met rood en blauwe vloek pagina heb dan lijkt dat me niet echt handig!

Bedankt voor jullie cijfers!

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 13:15

Site is opzich wel overzichtelijk. Jammer alleen van de animatie als je van site wisselt, is opzich wel leuk voor 1 keertje, maar het gaat best traag als je iets zoekt ofzo. Verder, ja, kleurgebruik is prima. Ik zou er toch wel een puntje bij optellen (bij die 7.2)

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 15:18

KeeK schreef:
Site is opzich wel overzichtelijk. Jammer alleen van de animatie als je van site wisselt, is opzich wel leuk voor 1 keertje, maar het gaat best traag als je iets zoekt ofzo. Verder, ja, kleurgebruik is prima. Ik zou er toch wel een puntje bij optellen (bij die 7.2)

Lachen Dankje