Hulp gevraagt aan de gamefreaks...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Hulp gevraagt aan de gamefreaks...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 21:47

Ik zit al vanaf zondagavond mijn nek te breken over het volgende spelletje:

http://www.bbc.co.uk/beasts/evolution/e ... game.shtml

Citaat:
Start out as a small primate in the forests 50 million years ago. As you move around the map trying to find food and avoid being eaten, the world changes. You will have to adapt!

Can your lineage survive to the present day? And what will you end up looking like? The answer depends on how you play...


Het moge duidelijk zijn dat ik niet goed play, aangezien de standaard uitkomst is:

Game Over
You starved to death
Score: 497
No. of moves: 80
You have evolved through 0 species so far...

Veel verder dan een move of 100 kom ik niet.

Kort samengevat komt het spelletje er op neer dat je via je reuk-, hoor- en zichtzintuigen moet te overleven. Nav 1 van deze tekstblokken kies je een richting. Met soortgenoten kun je je groeperen, dan wordt het gemakkelijker om te paren, maar je moet wel 2, 3, etc beestjes van voedsel voorzien. Iedere keer als je paart, verander je in iets anders, maar blijkbaar evolueer je dan nog niet.

Ik wordt iig lichtelijk idioot... Zodra ik de 70 moves voorbij ben, neemt mijn beest geen voedsel meer aan. Ook al at ik enkel insecten, zodra ik een paar keer gepaart had kon ik ineens geen insecten meer vangen Verward Kan iemand me in godsnaam een tip geven wat ik moet eten, waar ik moet eten, om te overleven?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 10:49

Probleem is dat de voedingswaarde van alles dat ik tegenkom minimaal is... Insecten krijg ik niet meer te pakken, dus eet ik blaadjes en termieten en af en toe een wandelende tak. In het begin hebben die blaadjes vaak nog een voedingswaarde van >2, op het punt dat ik de insecten niet meer te pakken krijg zijn die blaadjes nog geen 0,1 aan voedingswaarde Scheve mond Ik heb dus al ontdekt dat de voedingswaarde minimaal 1 moet zijn, anders daalt je energie... Nagelbijten / Gniffelen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 11:07

Ik ga ook dood als ik met kleine beestjes vecht Bloos Hou er wel even rekening mee dat als je beesten toevoegd aan je groep, je voor hen ook eten moet zoeken... Als je dus 2 beestjes hebt gaat je energie maar voor de helft omhoog...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 12:04

Klopt dutske. Een krokodil heeft 15000 geloof ik Bloos

Ungroupen kun je volgens mij ook als je met zijn tweetjes bent hoor!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 21:37

Het nut van een groep is dat je makkelijker kunt paren... Alleen gaat dat wat moeizaam Lachen En die krokodillen en zo... Je zult ze vast kunnen eten, maar de paar beestjes die ik aanviel joeg ik enkel weg... Terwijl ik toch al zo'n honger had Boos!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 19:16

Mate = paren

oliebol... Hoe heb jij je ge-evolueerd? Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 20:12

Inderdaad, rotspel Knipoog Moet eerlijk bekennen dat ik het nou al een week niet meer gedaan heb Bloos!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 1 bezoeker