en wat vinden jullie van deze innie minnies???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

en wat vinden jullie van deze innie minnies???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 14:41

Knipoog Erg leuk om even naar te kijken, paardjes waarmee je kunt lezen slapen douchen winkelen enz.................. Knipoog

http://guidehorse.org/photo_page.htm en hoeveel willen jullie er hebben. Pling

hmmmmmmm zouden ze ook kunnen afwassen en stofzuigen (hihi) Lachen

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:26

Agussie! Wel leuk om te zien dat je kennelijk een paard net zo veel kunt leren als een hond ...

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:31

Scheve mond ...Ik weet niet, ik vind het geloof ik maar niets! Zijn dat serieuse foto´s ?? Da´s toch niet echt normaal, paardje mee in bed..., paardje onder de douche... Verward

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:39

Zijn hele leuke paardjes...maar ik vind dat ze ze net als hondjes behandelen...aan een touwtje mee over de drukke straten, dat vind ik dus gewoon zielig...is misschien niet zo, maar dat lijkt mij van wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:12

Dat zijn geen troetelpaardjes maar speciaal getrainde paardjes. Ze worden namelijk ingezet als blindegeleidepaarden, ipv een hond dus.
Ze schijnen het heel goed te doen (mij lijkt een hond handiger maar een paardje isleuker natuurlijk).
De schrijftster Patricia Conwell heeft er ook 1 geschonken aan die stichting om op te laten leiden voor een blinde. En in haar nieuwste boek komt er ook zo'n paardje voor.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:21

XoNo schreef:
Zijn hele leuke paardjes...maar ik vind dat ze ze net als hondjes behandelen...aan een touwtje mee over de drukke straten, dat vind ik dus gewoon zielig...is misschien niet zo, maar dat lijkt mij van wel!


Nou eh, geheel off-topic, zo behandel ik mijn hond niet hoor. Die ligt 's avonds echt in haar eigen mand te slapen en zeker niet bij mij in bed hoor! Haha!

Wat er zielig is met een pony aan een touwtje door een drukke straat te lopen, zie ik niet in. Hiervoor woonde ik in Rotterdam en liep ik ook met mijn pony aan het halster door drukke straten heen !
Bovenstaande no-offense hoor XoNo!

Maar goed, ff on-topic, vraag me af of je een paardje blij maakt om als blindegeleide paard op te voeden en te houden?! Nooit eens weiland om lekker uit te razen??? etc

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:26

HIHI, blindegeleidde paardejuhhs!
Ik vind het wel een beetje zielig maar ook wel heel lief...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:29

Buitenzorg schreef:
Maar goed, ff on-topic, vraag me af of je een paardje blij maakt om als blindegeleide paard op te voeden en te houden?! Nooit eens weiland om lekker uit te razen??? etc


Ze weten waarschijnlijk niet beter...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:09

mij leek het in het begin ook een beetje zileig, maar het komt gewoon dooor wat we gewend zijn.
waarom zou een hond niet zielig zijn en een pony wel?
wel grappige fotos staan er op die site:D