Vrijheidsdressuur-Creatief met paard+links gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vrijheidsdressuur-Creatief met paard+links gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:07

Een paar dagen geleden heb ik mijn site over vrijheidsdressuur trainen verhuisd zodat die nu te vinden is op http://members.home.nl/vrijheidsdressuur



Daarnaast ga ik binnenkort aan de slag met een pagina met daarop interessante vrijheidsdressuur links, dus: Wie heeft of weet een leuke vrijheidsdressuur site? Ik heb er een hele hoop geschikte voorbij zien komen, maar ben vergeten de adressen op te schrijven zodat ik ze nu niet meer weet.

Ik ben vooral op zoek naar informatieve sites (zowel Nederlands als in andere talen), maar ook naar sites van showteams waarop goede foto's van kunstjes staan. Wie kan mij daaraan helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:46

Niemand? Ik heb op paarden.serveronline al de link naar de site van Stef (Showteam Ouburgia (schrijf ik het zo goed?)) gekregen, maar als iemand nog andere sites weet, dan erg graag. Dat scheelt mij weer een paar uur het net afstruinen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:04


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:03

Die mag zeker niet ontbreken! Haha! Ik denk dat ik dan inderdaad een apart hoofdstuk 'shows' moet maken waar Rydar in kan. Wel een beetje jammer dat je weinig foto's van vrijheidsdressuur op je site hebt staan. Maar had je vroegen niet een site op zeelandnet met meer foto's? Bestaat die ook nog? Want dan komen ze er allebij op. Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:12


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 20:05

xyzutu2 schreef:
Die mag zeker niet ontbreken! Haha! Ik denk dat ik dan inderdaad een apart hoofdstuk 'shows' moet maken waar Rydar in kan. Wel een beetje jammer dat je weinig foto's van vrijheidsdressuur op je site hebt staan. Maar had je vroegen niet een site op zeelandnet met meer foto's? Bestaat die ook nog? Want dan komen ze er allebij op. Haha!



nee ik ben van provider veranderd, heb nu planet ipv zeelandnet. maar opdeze site staan meer foto's als op die van zeelandnet hoor... of je moet een hele oude site in gedachte hebben.... Scheve mond