Debo Design

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Debo Design

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:37

oke mijn vriend en ik gaan het proberen... ons eigenwebdesign bedrijfje... heb hier alvat hoe onze site eruit komt te zien , wat vinden jullie ervan?


Debo Design



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 12:35

Concorde schreef:
Mooie site. Ik zou alleen als lettertype geen times new roman gebruiken, iig voor lappen tekst vind ik verdana of arial vaak mooier.
Verder is de site te breed- en ik heb toch geen klein scherm (1224*... oid) Ik hou zeker 5 cm 'scrollbalkje' over.


o vreemd bij mij is ie goed, zal nog eens bij andere navragen of ze ook een balkje hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:42

ben bezig.... Haha! , heb nu eerst een ander logo.. en ga er een andere layout aan geven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:14

hej gaaf!... vind m heel mooi maar heb net zelf weer wat anders in elkaar.. klik maar op de link boven in... beetje t zelfde iedee...(alleen is die van jou mooier Tong uitsteken ga ff kijken of ik daar wat mee kan thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:04

zo ik stop ermee voor vandaag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:58

Concours schreef:
Hé ik had met mijn opzetje (zie eerder deze topic) voor jouw wel rekening gehouden met gebruikers van 800x600 maar nu heb je het toch weer voor elkaar dat zelfs een 1024xnogwat horizontale scrollbalken heeft.

Dat is niet netjes.

groetjes Tom




Verward hoe heb ik dat dan weer voorelkaar??? denk door t andere logo... ik heb m zelf wel zonder scrolbalk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:59

Fasel schreef:
Ziet er best netjes uit. Alleen zou ik wel naar je spelling kijken. Hoe mooi een site ook is, woorden als 'ik wou' zullen echt tenietdoen aan de lay out.

Succes!!!



dat is de taak van mijn vriend Haha! die doet de spelling voor me.. hij is nu alleen nog niet ermee bezig geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:00

Taaclover schreef:
Gaaf hoor.
Op je site van Ry staat een foutje,
klik op.... om VEDER te gaan.

Zucht zou willen dat ik een eigen site voor Taco kon maken.



ik ben nu "debodesign" *hint*hint* Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:08


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:44

oke eindelijk ben ik het metzelf eens na 10tallen verschillende layouts Ziek ... wat vinden jullie van deze?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:08

Heike schreef:
Ik vind het intro nog steeds niet mooi. In het zwart zie je nog allerlei 'rommel' om het logo hen zitten. Het logo zelf vind ik ook niet geweldig. Op de eerste pagina is het logo bovendien heel donker zodat je nauwelijks kunt zien wat de afbeelding is die erop staat.

Verder is de tekst 'webdesign' etc heel amateuristisch. De kleur van de foto is groenig terwijl de boven en onderkant veel geler is.

De twee sites die je als referentie aangeeft zijn ook niet super.

Begrijp me goed. De sites zijn heel netjes. Maar als klant zou ik niet voor je kiezen. Als je bovendien zelf aan de slag wilt als fotobewerker moet je wel eigenlijk alles zelf kunnen. Zelfde met het web design. Je kunt niet zomaar iets van een ander gebruiken. Je moet het ook zelf kunnen bedenken en maken.


thanks voor je eerlijke mening...., maar die laatste snap ik niet helemaal... ik heb deze site en foto's zelf gemaakt en bewerkt... dus zijn niet van een ander...

over de letters boven in ben ik t ook nog niet eens die worden nog anders...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:47

Sorane schreef:
Er is een ding wat ik heeeel jammer vind.
Op een van de sites die je als referentie aanbied zit een Javascript. Dit script is rechtstreek geknipt en geplakt van een website die dat soort scripts aanbied. De aanwijzingen staan er zelfs nog in.
Ik zou dat toch heel snel aanpassen. Er zijn een hoop bedrijven die het niet zo prettig vinden te weten dat de persoon die hun website bouwt niet voldoende vertand heeft van de zaken. De gene die het script aanbiedt vind het vaak ook niet prettig als je het zo "open en bloot" op je site neerzet...

En verder ben ik het met Heike eens...



welke pagina is dat dan?? dacht dat ik geen java meer er in had zitten??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:44

ik heb de prijzen vergeleken met andere bedrijvenen ben daar flink onder gaan zitten met de prijzen..... en heb ondertussen veel met fireworks gewerkt, en dus een hoop geleerd...

Wat betreft de site daar ben ik zelf ook nog niet echt 100 % tevreden over .. maar t is ook nog niet officieelonline.. ben nog aan het testen met t een en ander..

Geef me eens tips waarmee ik de mensen "wel" voor mij zouden kiezen dan?? Wat moet ik aanpassen , wat zie je liever anders??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 08:17

IcePrincess schreef:
ik ben bang dat de enige tip om mensen voor jou te laten kiezen is: leer met flash werken.

tegenwoordig is er absoluut geen vraag naar sites als deze, dit kunnen mensen tegenwoordig allemaal zelf, vandaar dat de 'webdesigners' nu ook uit de grond schieten, de een nog goedkoper als de ander.
De enige vorm van sites waar nog echt vraag naar is en wat ook echt wat verdiend zijn sites met flash, en dan ook echt de spectaculaire flashsites.
Om een voorbeeld te geven: http://www.2advanced.com/ (ok, nu is dit wel een iets te goed voorbeeld Rolleyes maar dan heb je iig een idee wat ik bedoel Knipoog )

Verder dan websites voor vrienden en bekenden zul je denk ik niet echt komen, misschien niet wat je wilt horen maar ben bang dat het wel zo, er zijn genoeg mensen die iets beters kunnen leveren voor minder geld en wat nog vaker gebeurd is dat mensen zelf gaan zitten klooien Scheve mond .

Als je er echt verder mee wilt kun je beter eerst wat meer (veel meer) oefenen en je er beter in verdiepen. Daarna kun je rustigaan beginnen met het opzetten van een echt bedrijf (en jezelf laten registreren bij KvK, anders heb je ook niets aan je copyright Knipoog )



thanks! ik ben nu eerst bezig met een cursis java waar ik bijna klaar mee ben, mischien dat ik daarna ind flash kan gaan proberen...

wat betreft t laatste... daar wil ik dus even mee wachten totdat t een beetje gaat lopen (al is t enkel maar voor vrienden en bekende)... eerst even een jaartje zo proberen... dan zie ik wel hoe ver ik ben...

bedankt voor je andwoord!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:23

wat de text betreft daar moet mijn vriend zich nog mee bemoeien , ik zelf heb helaas dyslectie waardoor ik slecht zinnen en woorden kan schrijven. Zoals ik al zei de site is nog niet officieel online t is allemaal nog maar test.. Mijn vriend heeft nog geen tijd gehad zich er mee te bemoeien Tong uitsteken

Wat betreft de layout , zie ik wel dat het maar net is wat ieder persoonlijk mooi vind de een vind t wel mooi de ander vind t afzichtelijk.. denk een kwestie van smaak.. Ik heb eens op www.webdesign.pagina.nl rondgekeken maar kan daar geen site vinden die ik mooi kan noemen , en dat zijn allemaal "profs" ... Zoals ook vermeld op de site staat dat ik geen prof ben en het zeker niet tegen hun op kan nemen... Ik doe dit voor de lol en mischien dat het in de loop der jaren uit kan groeien tot wat groters , maar daar doel ik voorlopig niet op.. ben nu bezig voor kennisen en familie , die me gevraagd hebben een site te maken en daar een vriendenprijsje voor over hebben .. meer als dat wil ik voorlopig ook nog niet berijken... Zoals ik al zei "ooit" hoop ik dat t meer word maar voorlopig vind ik het prima zo..
Ik ben zelf bezig met cursisen op allegebied zo heb ik een HTML cursis gedaan en ben nu bezig met Java.. Mijn vriend is programeur van beroep dus weet ook veel van HTML , C# , Java enz.. Maar hij heeft nog geen tijd gehad er verder naar te kijken..

Flash heb ik nog nooit gedaan , dus deze 2de site kan ook niet profecioneel over komen , heb nog geen iedee hoe het programma werkt Tong uitsteken , vind het al heel knap dat ik dit voor elkaar heb , heb t programma vanmorgen pas gedownload....

Bedankt voor jullie reacties... al vind ik sommige wel erg hart overkomen... beetje jammer , ik kan ook niet meer als mijn best doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:51

Sjimmy schreef:
Debo nog een paar tips.
Als je je naam nog niet geregistreerd hebt, zie
http://www.sidn.nl/bestaat.php?domein=debodesign.nl
maak de naam dan niet bekend. Iemand die kwaad wil kan 'm voor een paar centen per jaar registreren en 'm te koop zetten.
Heb jij mooi pech.........

En het is ook mooier als je dat Untiteld Document (bovenaan de pagina in de blauwe balk van IE) even verandert in "Debo Design"



vreemd heb m al aangevraagd namelijk,..... bij lycos geeft ie wel aan dat ie al bezet is.. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 13:55

Haha! Thanks , ja die >> moeten nog van die pijlen worden... ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers