Wie gaat er gezellig mee uit eten bij...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-01 18:06

http://www.caddysdiner.com

Ik heb nu al trek in de Jolina cheese fries...of de onionsoup...de Flautas Guacamole...Eldorado burger...een lekkere milkshake... Vingers aflikken Hellup...nou nog iemand met een autootje charteren om er met me naar toe te gaan... Schijnheilig


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 17:25

Jura...Frank...boktmeeten...???... Haha! Vork Vingers aflikken Of zit ik bij het groepje mensen waarvan Frank zou denken "daar mee niet naar Caddy's..."...hmmm, hoop toch van niet... Schijnheilig *grinnik* Enne *JALOERS OP JURA* Knipoog En nog 1 dingetje...wie gaat er nou in hemelsnaam naar de Mac als Caddy's er naast zit??? Verward


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 18:00

Tsja...ik heb heel onverwacht 2 weken vakantie vanaf vandaag... Haha! dus ik zit ruim in mijn tijd, misschien nog even kijken of ik nog een vriendelijke bokker met auto die ik IRL ook ken ook kan charteren...sta bij bambino op stal...hmmm... Haha! dus roep maar zou ik zeggen. En Maartje (Jura) schijnt ook heel aardig te zijn...dusse...Maartje?!!!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 20:53

Grmbl...*jaloers!* Hmmm, toch Evelien donderdag maar even vragen of ze zin heeft om te gaan donderdag...en anders maar geduld oefenen... Frusty

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 21:14

Sandra, je bent fantastisch!!! Ik ga idd naar de Kalverhoek...met iemand met auto!!! Haha! Nou diegene alleen nog even op slinkse wijze langs Caddy's laten rijden...en dan... Vork Vingers aflikken Ga jij eigenlijk nog naar de Kalverhoek??? En zo ja; op welke dag?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 18:47

Tuurlijk mag jij ook mee Frank!!! Ik ga als het goed is iig zaterdagmiddag naar de Kalverhoek en misschien zondag ook nog even, dusss...en dan kijken of we Sandra ook kunnen kidnappen...mee naar Caddy's... Schijnheilig Ik zet hier (of elders) nog wel neer wanneer ik nou precies bij de kalverhoek ben. Haha! En hoe te herkennen want ik heb me vorige keer helemaal ongelukkig gezocht naar Sandra...he Sandra... Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-12-12 18:48 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 19:40

Uhm...beetje off topic misschien (sorry bart... Schijnheilig ), maar ach...past nog steeds bij de titel... Haha! Ik ga even kijken of ik ook voor de zondag een "ride" naar de kalverhoek kan vinden...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers