Help!! Mzsteriax!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Suzanne F.

Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Help!! Mzsteriax!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 19:57

Ik heb hulp nodig bij puzzeltje 1.8. Deze:

Windstil! Te moe om te roeien of zelfs maar sterren te tellen, valt inslaap. Hij droomt van zijn geliefde, en hoe zij zal moeten rondkomen zonder zijn geplunderde waar en goederen. Plotseling krijgt Hagar een verschijning. Het zijn symbolen die een uitdrukking moeten voorstellen. Het zweet breekt hem uit en Hagar schrikt wakker met een schuldgevoel. Een zachte bries waait over het dek en hij zet koers naar waar de wind hem stuurt.

D00E

Welke uitdrukking wordt hier afgebeeld?


"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 20:08

Ik weet dat daar een heeeeeel lang topic staat maar om nou 73 pagina´s te gaan doorploegen....

Dus vandaar dat ik hier aan Mzsteriax fans vraag om wat hulp.... Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers