Website showteam helemaal nieuw!! (graag comentaar

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Website showteam helemaal nieuw!! (graag comentaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 19:43



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 20:44

letters er doorheen????? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:16

er is iets goed misgegaan.. sorry.. geef wel een seintje als ie t doet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:52

hai , ja er is iets niet goed gegaan met de textblokjes , dus alles staat door elkaar.. nu is ie wat beter maar TE groot.. ga er morgen mee verder word er nu een beetje moedeloos van Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 21:57

Afbeelding
zo had het er uit moeten zien , maar er is iets misgegaan .. geen iedee wat want mijn pc geeft hem namelijk wel goed aan.. maar ben er mee bezig


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:35

Ellende schreef:
bij mij wordt het ook een zootje... vind het er op de screenshot netjes uitzien, dus succes met puinruimen Knipoog


haha ja thanks Tong uitsteken Haha! , heb ik weer wat te doen morgen hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:54

hai , dit was de standaard verzie, t lettertype is ind "gewoon" , ga ik vandaag aanpassen. het stukje van de shows was me ook bekend..
Hmm ja de achtergrond t word telkens een nieuwe pagina , ben er niet uit hoe ik met dreamweaver een vaste achtergrond kan maken zodat alleen de text veranderd...

maar bedankt oor de tips ik ga er vandaag weer mee verder, hopelijk krijg ik m goed vandaag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 12:56

Maya schreef:

*Edit* Besteed nog wat aandacht aan de typografie Knipoog Rydar staat ergens ook met kleine letter, en na de komma heb je niet altijd een spatie, dat staat net even wat netter Lachen


hihi ja knutselen lukt me nog aardig maar schrijven Scheve mond Bloos Zal mijn "slimme vriend" Haha! er eens over heen laten gaan die weet presies alle comma's en puntjes te staan.. daar ben ik echt heel slecht in..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 17:09

okey pfff... nu moet ie grotendeels op orde zijn , foto's enz zijn ook geplaatst.. Ben benieuwd of iedereen alles nu goed kan zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:01

newforestlover schreef:
de site is te breed voor mijn beeldscherm, ik moet dus steeds naar rechts scrollen.


dan heb jij een te grote resolutie voor de site.. voor 1024 bij 768 pixels is ie goed.. ( die word t meest gebruikt )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:48

heb het textje erbij gezet ( even geduld blabla.. ) Die slideshow is ind niet netjes ik moet de foto's nog even op maat maken.. maar ben al lang blij dat ie werkt Haha! haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:59

SmithsGirl schreef:
ik vind het een duidelijke site... maar dat irritante muziekje bij de circus-show foto's.... ik had er niet opgerekend en vloog bijna van mijn stoel af... Haha! (mijn geluid staat goed hard hier...)



hihi staat erbij vermeld hoor dat er muziek aan kwam haaha Haha! Bloos lekker deuntje he Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 16:57

jap die foto's moet ik nog ff bijknippen Haha! ..

Maare wat vinden jullie van de lay-out?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers