Onze site is eindelijk in de lucht....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:00

Wij proberen hun nu al een week te bereiken .
Mobiel en normaal telefoon nummer geen bereik ?
Ook via de Mail geen gehoor
Kan iemand misschien eens contact met haar opnemen, en zeggen hoe wij hun kunnen bereiken.
Wij komen n.l niet verder met het trailerladen, hoe we het ook proberen.

woeiii
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:39

Ze zijn misschien niet altijd goed telefonisch bereikbaar.. maar dat gaat ook moeilijk als je in de bak staat les te geven of op een paard zit... dan gaan bellen is ook niet erg netjes wel? Bovendien, als je ze belt op hun mobile met nummer herkenning bellen ze je zo snel mogelijk terug. Ook hun email beantwoorden ze zeer regelmatig... Jij zegt overigens dat je dat met haar besproken hebt; maar waarom speel je dat dan nog zo breedt over bokt? Als het besproken is dan is het toch klaar?

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 15:26

woeiii schreef:
Ze zijn misschien niet altijd goed telefonisch bereikbaar.. maar dat gaat ook moeilijk als je in de bak staat les te geven of op een paard zit... dan gaan bellen is ook niet erg netjes wel? Bovendien, als je ze belt op hun mobile met nummer herkenning bellen ze je zo snel mogelijk terug. Ook hun email beantwoorden ze zeer regelmatig... Jij zegt overigens dat je dat met haar besproken hebt; maar waarom speel je dat dan nog zo breedt over bokt? Als het besproken is dan is het toch klaar?


Omdat t pas daarna besproken is?
Maar het blijkt dus gewoon dat het niet voor iedereen hetzelfde geldt...

woeiii
Berichten: 10
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 15:36

Girl In The Mirror schreef:
jeetje zeg, ik wil me er niet mee bemoeien, maar misschien ken je haar dan niet goed genoeg, woeiii? wat denk je, dat iemand dat gaan verzinnen, om haar af te kraken? Lips are sealed


Dat zeg ik niet! Wij kennen haar al heel lang en heel goed en hebben daar absoluut geen problemen mee. En hoezo kennen wij haar misschien niet goed genoeg? Ik snap niet waar je dat oordeel vandaan haalt moet ik zeggen... Ze was getuige bij ons huwelijk.. dus ik ken haar wel degelijk heel goed... bovendien beleerd ze voor ons meerdere paarden per jaar... en dat gaat altijd prima...

maar laten we maar met deze discussie ophouden... toppic off geworden...

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 15:48

idd, heb de moderator gemaild of hij een slotje wil plaatsen...dit wordt flauw

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:23

Behoorlijk on topic... De mensen die de site willen bekijken kunnen dat alsnog maar aan deze discussie hebben we niets.