Onze site is eindelijk in de lucht....

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:10

heej hooi........je schrijft over je eigen paarden alleen OL staat erop..wanneer zet je joff(ie) erbij? Hoe kun je die nou vergeten zeg! groetjes en fijne kerstdagen, wendy en natalie

Haha!


RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:12

Ik herken dat probleem....

heb je al eens geprobeert op info@stalpetersburg.nl of 0516-492524??? Ik weet dat ze een nieuw mail adres heeft en dat stalpetersburg@hotmail.com is komen te vervallen...maar ook ik probeer al enige tijd reactie van haar te krijgen maar tot op heden niks...

komt voor een profesionele stal in iedergeval niet professioneel over, wat is je trailer probleem als ik vragen mag wellicht kan ik je helpen??

Haha!


RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:12

ik zat net te kijken op paardentekoop.nl en stuitte op deze adv.

158 - gevraagd: Jong dress paard gezocht - Stal Petersburg - geplaatst op:19-1-2004 >

Wij zijn voor eigen gebruik opzoek naar een onbeleerd jong dress. Geen stal gebreken, grote maat, normale prijsklasse. Paard zal in de toekomst voor de sport worden gebruikt. leeftijd tot 3 jaar.



Ze leeft dus nog wel Haha!

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:54

parouscha schreef:
Wat raar.
Ja dat zijden wij ook , zovan wat een profesionele stal, probeer je ze bereiken krijg je geen gehoor!

Maar wat raar, maar op bokt reageert ze ook niet.
Mijn paard wil, dus de Trailer niet op, staat gedeeltelijk op de klep, gaat ze op de trailer haar biks opeten, en vliegt er hardstikke snel weer vanaf, zodra ze de stang ziet is ze er al uit!


Dat is een vervelend probleem, ik heb indertijd een merrie gehad die deed precies hetzelfde, wij hebben het opgelost met lijnen. Als het kon de trailer met 1zijde tegen de muur, andere zijde stevige longeerlijn aan de trailer vast, 1 voorop met paard, de ander erachter met lijn (lijn om de kont heen en strak houden). Op het moment dat ze zogoedals helemaal op de trailer stond die lijn strak erachter houden en de 3e persoon deed dan de stang erachter en dan de klep dicht. Wij hadden een jonge hengst met hetzelfde probleem, alleen kregen we bij die de kans niet om er de stang achter te doen, we hebben hetzelfde gedaan met de lijn en direct de klep dicht....

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 07:48

Elan schreef:
waarom oordelen jullie zo snel daarover? Je weet de reden toch helemaal niet waarom ze niet reageert.


ik ben o.a. één van de bokkers die haar persoonlijk kent...ze gaf o.a. bij ons aan huis privé les en op het laatst kwam ze ook niet meer opdagen zonder af te zeggen...dus hier sta ik niet vreemd van te kijken Knipoog

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:38

Het is niet de bedoeling mensen onderuit te halen en dit hebben we eerder ook al eens met mirjam besproken Knipoog Er wordt niet gesuggereerd dat het altijd zo is, maar ik ben er zeker getuige van geweest dat het ook anders kan...dat kan iedereen overkomen...en dat moeilijk bereikbaar zijn heb ik zelf ook diverse malen ervaren...dus dat is echt niks gelogen!

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:54

het is mijn bedoeling zeer zeker niet om mirjam af te kraken, maar wellicht dat we hier beter een stop achter kunnen zetten ?? aangezien ze ee nieuw mail adres heeft denk ik niet dat ze de reacties nog ontvangt dus kan ze ook niet reageren (wel zo rieeel).

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 14:26

woeiii schreef:
Ze zijn misschien niet altijd goed telefonisch bereikbaar.. maar dat gaat ook moeilijk als je in de bak staat les te geven of op een paard zit... dan gaan bellen is ook niet erg netjes wel? Bovendien, als je ze belt op hun mobile met nummer herkenning bellen ze je zo snel mogelijk terug. Ook hun email beantwoorden ze zeer regelmatig... Jij zegt overigens dat je dat met haar besproken hebt; maar waarom speel je dat dan nog zo breedt over bokt? Als het besproken is dan is het toch klaar?


Omdat t pas daarna besproken is?
Maar het blijkt dus gewoon dat het niet voor iedereen hetzelfde geldt...

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 14:48

idd, heb de moderator gemaild of hij een slotje wil plaatsen...dit wordt flauw

Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 0 bezoekers