[Centraal topic] Welke ... ben jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

[Centraal topic] Welke ... ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-03 22:41

Aangezien het niet op lijkt te houden al die "welke ... ben jij' of "welke kleur is jou..." heb ik besloten daar een centraal topic voor te maken.
Hierin kan iedereen zijn url's zetten voor die soort kwisjes.Ook is het niet meer toegestaan te antwoorden met "Ik ben ..." Dat is nl voor niemand spannend om te lezen en zo blijft het topic ook een beetje schoon!

De topic's die vanaf nu geplaats worden in Links (dus niet hierin) gaan op slot of naar de mesthoop.

Thanx Lachen
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 25-08-03 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-03 11:51

DE URL"s mogen gewoon blijven komen natuurlijk, daar was helemaal niets mis mee.
Het werden er alleen ZO veel (en het duurde zo lang) dat de persoonlijke en echte leuke links helemaal ondergesneeuwd werden.

Als jullie een betere oplossing hebben mag het ook.
Ik wil de URL"s totaal niet verbieden maar 20 topics in een week over "wat ben jij" gaat toch wel een beetje ver.

En jullie menen toch niet echt dat je al die reacties gaat door kijken wie wat is? Bloos! Mja, ok, ieder zijn persoonlijke intresses Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-03 16:21

Ik dacht inderdaad dat het een hype was. Normaal is dat ook hoogstens zo'n 3 maanden.
En dan vind ik het prima...
Maar het duurde zooo lang en het waren ern voor zooo veel dat het mensen begon te irriteren (ik was niet de enige hoor, dit is mede uit verzoek gedaan).
Denk hierbij aan de collages topic's. Het was super leuk om ze te zien, maar niet als heel (toenmalig) ITP ermee overstroomde. Dat was gewoon levendig zonde...

Zoals ik al zei ben ik best bereid een andere oplossing te vinden/maken maar dan moeten jullie met ideen komen. (mag hier maar liever via pb, daar kijk ik uiteraard sneller).

Succes OK dan!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 22:21

Ik heb het er met de mede-mods over gehad en het kan niet verder zoals het was.
Ik sta open voor jullie ideen, zeker weten, maar ik ga het toch verbieden dat er dagelijks nieuwe topic's bijkomen.
Vanaf nu een slotje op de nieuwe topics.
Dit topic blijft staan en er komt een nieuw topic voor alle URL's.
Als je iets wilt melden; doe dat dan hier! (Dus NIET in dat andere topic).

Groetjes Kim
Mod LN

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 15:58

Er is een centraal topic waarin jullie de quizjes kunnen zetten. Losse quizjes worden geslotteerd, ik zet het centrale topic bovenaan.
Problemen via Pb.

Dit topic gaat van sticky af en op slot.

Thanx

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers