Griezelverhalen! Wie weet er een link?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Griezelverhalen! Wie weet er een link?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 17:54

Wie weet er een link naar een site met griezelverhalen?? Want ik ga binnenkort kamperen Extreme duivel

SuzieQ

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 17:55


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 19:07

Mensen kunnen ook likken


© Nanneke, 2001

Het was een koude avond. Linda moest alleen thuis blijven met haar hond, want haar ouders gingen gezellig naar de schouwburg.
Zoals afgesproken ging Linda om 9 uur naar bed. Toen ze in bed lag hoorde ze na een tijdje allemaal geluiden vanuit de badkamer. Eerst dacht Linda oh dat zal wel de wind zijn omdat het badkamerraampje nog open stond. Maar even later hoorde ze weer dat geluid en voor de zekerheid voelde ze onder haar bed en de hond likte 3x zoals gewoonlijk (dat deed linda altijd als ze bang was).
Weer een tijdje later hoorde ze weer dat zelfde geluid en ging ze toch maar even voor de zekerheid kijken. Toen ze in de badkamer aankwam, zag ze dat haar hond opgehangen was met daarop een briefje geplakt met: 'mensen kunnen ook likken'.


Ik lag dus echt dubbel! *LOL*

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 12:28

dubbel? hij is zielig....arme hond.....
*snik*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 13:24

Feetje schreef:
Mensen kunnen ook likken


© Nanneke, 2001

Het was een koude avond. Linda moest alleen thuis blijven met haar hond, want haar ouders gingen gezellig naar de schouwburg.
Zoals afgesproken ging Linda om 9 uur naar bed. Toen ze in bed lag hoorde ze na een tijdje allemaal geluiden vanuit de badkamer. Eerst dacht Linda oh dat zal wel de wind zijn omdat het badkamerraampje nog open stond. Maar even later hoorde ze weer dat geluid en voor de zekerheid voelde ze onder haar bed en de hond likte 3x zoals gewoonlijk (dat deed linda altijd als ze bang was).
Weer een tijdje later hoorde ze weer dat zelfde geluid en ging ze toch maar even voor de zekerheid kijken. Toen ze in de badkamer aankwam, zag ze dat haar hond opgehangen was met daarop een briefje geplakt met: 'mensen kunnen ook likken'.


Ik lag dus echt dubbel! *LOL*


Die ken ik al Tong uitsteken Eigenlijk wel een zielig hondje

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 14:05