meningen aub!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JosVermeulen
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-06-03

meningen aub!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 13:27

[url=users.pandora.be/test8]Paardenverzorging[/url]

graag jullie stem en ook graag een mening hieronder. want deze website opstarten zal heel wat werk vragen.

JosVermeulen
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 13:27

stemmen kan op de website!

wembley
Berichten: 53
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:21

Succes met het opzetten van deze website!!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:34

ik vind het wel een goed plan,een soort cyber-paarden-verzorgings-boek Haha!
maar zorg dat je info ten alle tijden klopt op correctheid(ivm het opvolgen van de informatie,als iets niet klopt kan jij ervoor opdraaien en dat wil je niet natuurlijk) en citaten (en passages uit boeken)moeten worden vermeld van wie en waarvandaan je het haalt
veel succes en mocht je het willen:ik wil je best helpen met het vrstrekken van informatie gezien ik hier een hippische biblio bezit(nou bijna dan) Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:04

Ziet er goed uit hoor! Ik vind het alleen jammer dat de website niet full screen gaat. Ik heb 1152x864 en dan blijft een gedeelte van mijn internet explorer wit. Ik neem dus aan dat hij geoptimaliseerd is voor 1024x768 of lager.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:10

Een goed plan...alleen kan ik me voorstellen dat je wel wat veel hooi op je vork neemt als je alle content gaat leveren die je knoppen suggereren. Ik zou me echt beperken tot een type zeer goed bijgehouden content. Zo zijn er legio sites over rassen, dus dat lijkt me niet nodig voor een site waar paardenverzorging het hoofditem is. Hooguit zou ik iets zeggen over specifieke verzorging van sommige rassen (bijvoorbeeld hoe toiletteer je een Fries, of hoe ga je om met veel behang o.i.d.). Verder vind ik het een superinitiatief. Zo'n site staat of valt wel met het beheer. Data moet up to date zijn en overzichtelijk. Das heel veel werk. Dus succes!