Sites van clydesdale

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Sites van clydesdale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 09:27

zijn er misschien mensen die een paar mooie sites van clydesdale kennen, waar vooral veel plaatjes in voor komen.
Ik ben namelijk helemaal gek van die paarden Kwijl en ik ben op zoek naar plaatjes om al vast van mijn toekomstige clydesdale te dromen Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:09

Moet je ven in het profiel van Craignethan kijken, zij heeft een website over Clydesdale´s en andere zware rassen.
Ze heeft zelf ook een Clydesdale, Duncan.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 10:19

Of beter nog, kom eens langs, dan kun je er een in het echt zien ! Haha!

Als je echt een site zoekt met veel Clydes, dan kun je het beste bij Google kijken. Tik Clydesdale Horse in en bingo ! En leuk dat je Clydesdale gek bent, de meeste mensen vinden een Shire leuker, maar Clydes zijn veel zeldzamer in Nederland, dus leuker ! Haha!

Lia, dank je wel voor de reclame en profielview (en je hebt m'n naam ook nog goed geschreven ! Knipoog

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 11:49

Ik vind vooral Clydes leuker, om hun aftekeningen, die soms wel apart zijn. En ook omdat ze in Nederland zeldzaam zijn.
Ik ben van plan om na mijn studie (wat ongeveer nog 10 jaar zal duren Scheve mond ) een clydesdale te kopen. Het lijkt me leuke paarden. Ik heb ze helaas nog niet in het echt gezien, maar mijn besluit staat vast.
Een clydesdale voor mij!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 17:50

Dat zeg ik: kom dan eens langs! Duncan is erg apart getekend, een typische Clyde Haha!