Het 1naleukste forum!!!!!!!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 13:34

Kom is kijken op http://www.hoefijzertjes.cjb.net want das een errug leuk forum.Moet nog een beetje op gang komen omdat ik er weinig aan heb gedaan
Schijnheilig ik ben bezig met het te updaten.

Het leukste forum blijft natuurlijk bokt.nl maar kom ook is bij het 1naleukste forum kijken Haha!
Ik had hiervoor ook al een bericht geplaatst voor mijn forum maar mensen reageerden een beetje raar Verward dus nu hoop ik dat er leuk wordt gereageerd en dat mensen zich aanmelden.

Helaas heb ik een knopie aangeklikt zodat je er alleen kan komen als je gebruiker bent...whooopzz...sorry,foutje bedankt! Ik denk niet dat ik dat kan veranderen Verward
*********
O,ja nog een klein vraagie...wie wil er mede-moderator worden van http://www.hoefijzertjes.cjb.net je moet wel verstand hebben van forums maken en niet alle berichten verwijderen! Reager dan aub hierop!

doei!!!!!!!!

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>


lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 13:40

Pam wordt het al Haha!

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>

lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 13:41

Maar als Nathalie het leuk vind en natuurlijk Pam kunnen we wel met zn drieeen modereren! Verward

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>

lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 16:24

Oke,
ga nu effe bezig met jullie moderators maken ok?
doei!!!!!!!

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>

lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 18:07

Je moet wel eerst even je aanmelden hoor nathalie,anders kan ik je niet tot moderator maken!
chears.

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>

lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 10:52

sorry stef Schijnheilig

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>


lovely13
Berichten: 18
Geregistreerd: 18-07-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 12:51

Nathalie & Pam zijn moderators,en ik (lovely) natuurlijk ook Haha!

Doeiiiii!!!!!!!!!!
meld je snel aan he

<font color="deeppink"><i><b><u>www.hoefijzertjes.cjb.net</u> een leuk paarden/meiden forum met geinige plaatjes!</i></b>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers