Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nielsd schreef:Juist? Volgens mij is dit een stem op mij topic?
Skitter schreef:nielsd schreef:Juist? Volgens mij is dit een stem op mij topic?
Nee, een stem op een Rabobank talent topicMag bets volgens mij.
Ik heb op Angela Van de Berg gestemd. De anderen hebben alles al, Angela heeft haar paard zelf opgeleid en ik vind dat zeer knap. Maar weinig van de anderen hebben dat gedaan volgens mij
Tja vindt de anderen gewoon stom, die hebben alles al...
Destinietje schreef:Ik weet nog niet of ik ga stemmen, ik vind t jammer dat er altijd mensen inzitten die eigenlijk alle mogelijkheden al zo'n beetje hebben om aan de top te komen. Of bekende (paarden)ouders, of die al heel goed meedraaien ofzo. Het zou veel leuker zijn als ze gewoon eens ruiters/amazones uit zouden kiezen die géén goed paard onder hun kont hebben, en géen ouders die al hun hele leven in de paarden zitten...
En het is dus niet dat deze mensen geen kans verdienen, maar ik denk dat deze mensen er toch wel komen, met of zonder het talentenplan.
superpluisje schreef:Destinietje schreef:Ik weet nog niet of ik ga stemmen, ik vind t jammer dat er altijd mensen inzitten die eigenlijk alle mogelijkheden al zo'n beetje hebben om aan de top te komen. Of bekende (paarden)ouders, of die al heel goed meedraaien ofzo. Het zou veel leuker zijn als ze gewoon eens ruiters/amazones uit zouden kiezen die géén goed paard onder hun kont hebben, en géen ouders die al hun hele leven in de paarden zitten...
En het is dus niet dat deze mensen geen kans verdienen, maar ik denk dat deze mensen er toch wel komen, met of zonder het talentenplan.
Daar ben ik het nu helemaal mee eens.
Citaat:Iris Pemen komt niet uit een hippische familie. 'Mijn broer en zus voetballen en mijn ouders hebben ook niets met paarden.