GEZOCHT: Sites voor verpleegkundige!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lentigo
Berichten: 232
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: Veenendaal

GEZOCHT: Sites voor verpleegkundige!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 19:10

Hallo,

Ik ben bezig met de opleiding voor verpleegkundige. Ik doe daarvan de BBL opleiding, dwz: Dat je werkt en leert. Zoveel weken werken en daarna weer twee weken school. Nu moet ik ook een aantal opdrachten doen om mijn vakken te behalen en die voldoende te kunnen afsluiten, bij ons zijn dat deelkwalificaties.
Ik wil graag in contact komen met mensen die ook met deze opleiding bezig zijn of mensen die al gediplomeerd zijn.
En graag wil ik een aantal sites weten waar ik informatie kan afhalen, niet alleen maar ziektenbeelden en medicijnen maar ook site waar ik bijvoorbeeld onderzoeken kan inzien. En hiermee bedoel ik een onderzoek of de kwaliteit van zorg wel goed is.
Dus weet je iemand uit je omgeving of ben je zelf bezig met de opleiding of gediplomeerd. Laat het me please weten.

Alvast bedankt,

Veel liefs en groetjes van Jessica

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:26

Heel toevallig moet ik ook info hebben over de verpleging voor een werkstuk( Misselijk ) voor school.Dus tja..wie weet er linkz?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 18:15

ligt er aan voor welke deelkwalificatie je info zoekt.
Maar http://verpleegkunde.pagina.nl
is wel goed, veel links en ook een forum. Als je daar je vragen stelt heb je ws meer kans op een antwoord.