Uploaden?! welk e-adres?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Uploaden?! welk e-adres?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 17:28

hoi! de titel zegt het al...wat voor email adres kan ik gebruiken om fotos te "uploaden"?(bijv. om leiner te maken en als naam, foto te gebruiiken?:?) bij, v. dank Knipoog
doeidoei!

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:04


Vietjuh
Berichten: 259
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:38

hoe bedoel je?? dat je foto kan uploaden?? en dat je kan een url kan op zoeken en dan de foto op bokt zeten?? oke dat weet ik wel!
ga naar www.gofoto.nl en daar ga je naar fotoalbums dan klik je ergens een beetje links in je beeld op een nieuwe gebruiker dan moet je een paar dingen in vullen ( als je je aders niet wil geven zet een streepje neer heb ik ook gedaan..). Als je dan op ok ( of dergelijke klik ) dan kanje ze uploaden! Als je de url wil hebben dan moet je op de foto klikken die je op bokt wil zetten ( of misschien ergens anders) dan komt de foto in zijn normale groote in beeld en dan klik je op de foto met je rechtermuisknop en dan zie je eigenschappen daar klik je dan op, dan zie je url staan.... die url kopieer je en dan kan je het gebruiken voor op bokt.....


ALS JE EEN FOTO OP BOKT WIL ZETTEN...
zet tekst neer en waar je de foto wil hebben doe je [img] en dan de url van de foto en dan doe je [/img] dat [img] en [/img] moet wel aan de url vast en als je wil kan je wat onder de url enzov. zetten en je kan der dan nog meer foto's bij zetten..

nou ik hoop dat je er wat aan heb!! als je het nog niet snapt dan pb je me maar even...

groetjes -x-x-x- Veronica

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:17

Je kunt dat vinden op ITP hoe je dat moet doen, en op welke sites dat kan Knipoog.
Of je kan het op forumzaken vragen Knipoog.
Maar Vietjuh heeft het al goed uitgelegt.

Vietjuh
Berichten: 259
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 20:58

ja ik zat in eens een heel verhaal te typen maar ach.. ik hoop dat ze het nu snapt!! ( ik snapte het eerst ook niet en nu ben ik er elke keer wel mee bezig! ik wil zo graag foto's neer zette!!)

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 21:45

heey allemaal!! supersuper bedankt!!!!!!!! ben ook zoon ramp met compuetrs hahah!! TNx he? Knipoog *LOL*

Vietjuh
Berichten: 259
Geregistreerd: 17-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:50

geen dank hoor!! als je foto heb mag je ze ook pb'en !! ben altijd nieuwsgierig naar foto's!

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 21:51

aleen kan mijn compie het niet weergeven.....Boos! wat nu? nog andere andere adressen?

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 21:53

oow ik weet ook niet helemaal hoe het moet heb je een iMAC of een gewone ? weet je vraag het aan Djedda die doet het voor mij Schijnheilig haha

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 21:25

Hoihoi! IK heb een gewone pc, maar k kan nog steeds geen e-adressen vinden voor het uploaden, weten jullie er nog een paar? ! Verward
byebye!! :W

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:27